فروش پروفیل آلومینیوم در سال 1401

فروش پروفیل آلومینیوم در سال 1401

بیشترین فروش پروفیل آلومینیوم در سال 1401 در امر ساخت و ساز و نیز در صنعت خودروسازی است. در واقع پروفیل آلومینیوم که با نام پروفیل اکسترود نیز شناخته می شود، یکی از اصلی ترین بخش ها در زمینه فروش آلومینیوم به حساب می آید.
پروفیل های این فلز با ارزش در صنایع متفاوت مصرف های متنوعی دارد. حجم مصرف این محصول با ارزش بسیار بیشتر از روند تولید داخل است و همین موضوع باعث شده تا کفه واردات بر کفه صادرات سنگینی کند.
مصرف فراوان آلومینیوم در سال 1401 به قدری بالاست که ایران مجبور به واردات مقادیر زیادی پروفیل آلومنیوم شده است و نشان از این دارد که تجارت این محصول با ارزش برای تجار آن بسیار سود بخش خواهد بود.

کاربرد پروفیل آلومینیوم در سال 1401

کاربرد پروفیل آلومینیوم در سال 1401

از زمان ورود این پروفیل با ارزش به بازار کشور ایران، همیشه جایگاه خودش را در دو رده ساختمان سازی و صنعتی حفظ نموده است ویژگی دیگری که پروفیل‌ آلومینیوم دارد، انتقال دما می باشد. این موارد کاربرد پروفیل آلومینیوم در سال 1401 را نشان می دهد.
این ویژگی استثنایی یکی از اصلی ‌ترین فرق ‌های پروفیل های آلومینیوم با پروفیل های دیگر فلزات است. به عنوان مثال درب های آهنی به طور معمول انرژی بسیار بیشتری را هدر می‌ دهند، ولی پنجره‌های ساخته شده از فلز آلومینیوم می توانند از هدر رفت فلز آلومینیوم جلوگیری کنند و این مورد در بهینه کردن مصرف انرژی بسیار مهم است.
در حقیقت بیش از نیمی از مصرف آلومینیوم در ایران از واردات آلومینیوم تامین می شود. محاسبات مختلف اقتصاد دانان مانند بررسی های بازاریابی و نیز تخمین زدن تقاضای مصرف در کشور ایران نشان می دهد که در سال ‌های آینده تولید این فلز با ارزش و پروفیل‌ های آن در کشور عزیزمان ایران باید به رقمی بالغ بر یک و نیم میلیون تن در یک سال برسد.

پروفیل آلومینیوم چیست؟

کشورهای مدرن امروزی، جوامعی هستند که به طور بسیار زیادی به فلزات وابسته هستند. هر کارخانه ای که بخواهد ساخته شود و یا هر ساختمانی که برپا می شود نیاز به آلومینیوم دارد. آلومینیوم و پروفیل های آن را می توانید در بسیاری از تولیدات اطراف خود ببینید.
بر کسی پوشیده نیست که هر کدام از فلزهای موجود در جهان طبیعت دارای خواص فیزیکی و شیمیایی مخصوص به خودش است در این بین دو فلز وجود دارد که دارای بیشترین موارد کاربرد در میان انسان ها هستند اولین فلز فولاد است و دومین فلز آلومینیوم نام دارند.
فلز آلومینیوم به راحتی می تواند در همه صنایع مختلف مثل انواع پنجره ها و نیز درب ها مثل درهای کشویی آلومینیومی استفاده شود. به طور عام این فلز با ارزش را به پروفیل تبدیل می کنند تا این که استفاده از آن بسیار ساده ‌تر گردد و بتواند در همه‌ی صنایع مختلف به کار برود.

دلایل استفاده از پروفیل آلومنیوم

شاید به توان گفت مهم ترین دلیل فراگیری آلومینیوم در صنعت خواص و ویژگی های منحصر به فرد این فلز می باشد. این فلز بسیار سبک است و با ترکیب شدن برخی از فلزهای دیگری می تواند به مقاومت زیادی دست پیدا کند. مهمترین علتی که این پروفیل را انقدر پرطرفدار کرده است خصوصیات خود آلومینیوم به عنوان ماده تشکیل دهنده آن است. نوع آلیاژ آلومینیومی که در پروفیل به کار برده شده است تعین کننده خواص متفاوت آن است.
یکی از ویژگی های آلومنیوم تولید کردن پروفیل های آن با هر سطح مقطع دلخواه است که طی عمل اکستروژن انجام می شود. آلومینیوم به عنوان بیلت و یک مواد اولیه برای عمل اکستروژن استفاده می شود. در حقیقت پروفیل آلومینیوم به عنوان یک خروجی برای دستگاه های اکستروژن می باشد.
طراحی کردن یک پروفیل مناسب برای انجام دادن عمل اکستروژن اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر طراحی شما به خوبی انجام نشود نمی توانید خروجی بسیار مناسبی را از ماشین اکستروژن خود انتظار داشته باشید و حتی این احتمال وجود دارد که که قالب شما در زمان اکستروژن از بین برود.

دلایل استفاده از پروفیل آلومنیوم

فروش پروفیل آلومینیوم شیار دار در سال 1401

با توجه به گسترش ساخت و ساز در سال های اخیر در کشور ایران فروش پروفیل های شیاردار نیز رشد بالایی داشته است. به دلیل تنوع بالایی که این پروفیل در ساختار خودش دارد و البته مسئله منعطف بودن آن در طراحی این اختیار را به شما می دهد که هر سازه ای را که طراح دکوراسیون یا مهندسی معمار در نظر دارد را بسازید.
پس با استفاده کردن از این پروفیل هیچ محدودیتی برای شما در طراحی وجود نخواهد داشت. این ویژگی منحصر به فرد باعث شده است که بسیاری از کارخانه داران و نیز مهندس ها به استفاده از این نوع از پروفیل ها آلومینیومی روی آورند.
این قطعات در نوع خود بسیار منحصر به فرد می باشند ولی طراحی های خاصی برای اتصالات آن لازم است این نوع از پروفیل‌ ها را پروفیل های مهندسی هم می گویند.
پروفیل شیاردار یکی از انواع متفاوت پروفیل موجود در بازار ایران است که برای برای ساخت و ساز ها و نیز ساختن پوشش برای ماشین های صنعتی و اداری استفاده می شود.
هر چند که پروفیل های شیاردار از تنوع بسیار بالایی از نظر ابعاد و نیز نقشه برخوردار است ولی باید دانست که همه محصولات تولیدی این نوع پروفیل ها طبق یک استاندارد بین المللی ساخته می شود.
یکی از استاندارد هایی که برای ساخت این پروفیل ها می توان نام برد استاندارد جهانی فاصله ابتدای شیار و نیز سوراخ مرکزی پروفیل است که بدون استثنا باید در همه محصولات مورد توجه قرار گیرد.

فروش پروفیل آلومینیوم هندریل و نما در سال 1401

بیشترین فروش پروفیل آلومینیوم هندریل و نما در سال 1401 در زمینه ساخت و ساز وآپارتمان سازی می باشد. هندریل در حقیقت یک واژه لاتین و به معنای تکیه گاه می باشد. در صنعت ساخت و ساز هندریل به معنای یک میله افقی شکل یا شیب‌ دار می باشد و کار اصلی آن ایفای نقش به عنوان تکیه گاه و نگه دارنده است.
از نقش هندیل به عنوان تکیه گاه می توان به نرده راه پله اشاره کرد که شما به آن تکیه می کنید تا از پله ها بالا بروید. هندریل به جز این که در نقش یک تکیه گاه در ساخت و ساز استفاده می شود در حقیقت باعث زیباسازی آپارتمان ها نیز می شود. مهندسان و فعالان امر ساخت و ساز، هندریل را با هدف زیبا کردن ساختمان و البته امنیت بخشی به ساختمان استفاده می کنند.
پروفیل هندریل آلومینیومی پر کاربردترین فریم برای شیشه نیز هست که در نقش گیره و برای نگهداشتن شیشه عمل می کند. کارکرد اصلی هندریل ایمنی بخشیدن به شیشه به عنوان یک محافظ قابل اطمینان است. این پروفیل هندریل در حقیقت یک نوع محصول اکستروژن می باشد و می توان آن را بر حسب نیاز با ابعاد مختلف سفارش داد.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی