دکورال طرح چوب چیست؟

دکورال طرح چوب چیست؟

دکورال طرح چوب پروفیل آلومینیوم را می توان مهم ترین پوشش سطحی نامید. این پوشش ها امروزه در صنعت کاربرد بسیاری دارند و تقریبا در هر گوشه ای از معماری امروزی را نگاه کنید، متوجه وجود پروفیل های آلومینیومی می شوید.

پوشش ها طرح چوب، برای پروفیل های آلومینیومی صنعتی، به مثابه‌ی یک لباسی هستند که آن ها را از یک نواختی و تکرار خارج می کنند. با این پوشش ها، می توان از پروفیل های آلومینیومی استفاده های بیشتری کرد و تنوع آن ها را افزایش داد.

مزایای استفاده از دکورال طرح چوب پروفیل آلومینیومی

البته تنها دکورال ها نیستند که می توانند ظاهر پروفیل ها را تغییر دهند، همان طور که میدانید یکی از ویژگی ها و قابلیت های پروفیل های آلومینیومی، رنگ پذیری آن ها است.
شما می توانید با استفاده از رنگ های پودری نیز پروفیل ها را به رنگ دلخواه در آورید.

اما دکورال پروفیل آلومینیوم طرح چوب نیز به همان اندازه کاربرد دارد. این دکورال ها تمام ویژگی ها و قابلیت های رنگ پودری را دارند و می توانند جایگزین خوبی نیز برای آن ها باشند. اگر به دنبال خرید انواع پروفیل دکورال طرح چوب هستید با ما همراه باشید تا اطلاعات مهمی از این تجهیزات را در اختیارتان بگذاریم. در قسمت بعدی به ویژگی و مزایای دکورال طرح چوب می پردازیم.

مزایای استفاده از دکورال طرح چوب پروفیل آلومینیومی

پروفیل های آلومینیومی به دلایل ویژگی های مختلف در حال حاضر بسیار مورد استفاده در صنایع قرار گرفته است. در این قسمت به این مزایا می پردازیم. پس همراه ما باشید.

ضد آب و ضد زنگ

پروفیل های آلومینیومی خاصیت ضد زنگی و ضد آب دارند. در واقع استفاده از این تجهیزات در هر مناطقی بسیار آسان است. شما می توانید این پروفیل ها را بدون در نظر گرفتن محدودیت های اقلیمی و جغرافیایی در مناطق پر باران نیز استفاده کنید. ظاهر پروفیل های آلومینیومی تغییر نمی کنند و در دکوراسیون شما تاثیر منفی نمی گذارند. این تجهیزات می توانند در دکوراسیون های سنتی نیز با دکورال طرح چوب استفاده شوند، بدون آن که تاثیر بدی در فرم آن داشته باشند.

وزن سبک

پروفیل های آلومینیومی در مقایسه با دیگر تجهیزات وزن بسیار کمتری دارند. در نتیجه وزن سازه ی شما را پایین می آورند. شما می توانید زمانی که نمی توان به دلیل سنگینی از چوب به عنوان تجهیزات ساختمانی استفاده کرد، از دکورال طرح چوب استفاده کنید.

این پروفیل های طرح چوب جایگزین بسیار مناسبی برای زمانی هستند که شما نیاز به چوب دارید اما به دلایلی مانند سنگینی و یا دیگر مشکلاتی همچون حمله ی موریانه، خیس شدن و یا سوختن، نمی توانید از آن متریال استفاده کنید. این نوع پروفیل ها بیشتر در مکان هایی مانند درب و پنجره استفاده می شوند که در ارتباط مستقیم با فضای بیرونی هستند، بنابراین ایمن بودن این متریال در مقابل آتش سوزی، می تواند امنیت ساختمان شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

در نتیجه پروفیل های طرح چوب به شما ظاهر چوب با رنگ های مختلف و ویژگی های مهم دیگر را هدیه می کنند.

مزایای استفاده از دکورال طرح چوب پروفیل آلومینیومی

طول عمر بالا

پروفیل های الومنیومی در انواع مختلف خود، به دلایل ویژگی های فلز آلومینوم بسیار طول عمر بالایی دارند و در واقع می توان از آن ها یک بار برای همیشه استفاده کرد. این ویژگی سبب کاهش هزینه های ناشی از تعمیر می شود. در حالی که خصلت چوب واقعی این چنین نیست و بسیار در مقابل زمان تغییر پذیر است. تجربه نشان داده که استفاده از چوب زمان استهلاک ساختمان را بسیار پایین می آورد. لذا طول عمر بالا نیز از دیگر مزیت های دکورال طرح چوب است که نمی توان از آن چشم پوشید.

مقرون به صرفه و حرفه ای

اگر خواستار یک نمای پیشرفته و حرفه بدون آنکه به طبیعت و سبک معماری خود آسیبی برسانید، هستید. پیشنهاد ما به شما بی شک استفاده از دکورال طرح چوب آلومینیومی است. همان طور که پیش تر اشاره کردیم این پروفیل ها به دلیل خاصیت ضد زنگ و ضد آب بودن خود، طول عمر بسیار بالایی دارند. علاوه بر این، پروفیل های آلومینیومی دکورال طرح چوب ظاهری پیشرفته و حرفه ای به معماری ساختمان شما می بخشند.

دکورال آلومینیوم طرح چوب را از کجا تهیه کنیم؟

در آخرین ویژگی این دکورال های طرح چوب بهتر است به قابل سفارش بودن این نوع پوشش های پروفیل آلومینیم اشاره کنیم. شما می توانید در هر ابعاد و طرح چوب مورد نظر خود این دکورال ها را سفارش دهید.

در حال حاضر فروشگاه های بسیاری برای فروش دکورال طرح چوب وجود دارد، اما توجه داشته باشید که کیفیت آلیاژ مورد استفاده تاثیر بسزای در کیفیت این پروفیل ها دارد. لذا تهیه و خرید پروفیل های آلومینیومی اعم از صنعتی، شیاردار و دکورال از جای معتبر بسیار مهم است.

مجموعه ی بفهرد با چندین سال سابقه ی تولید و فروش انواع پروفیل های آلومینیومی بهترین گزینه برای خرید مطمعن این تجهیزات است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید. در ادامه در مورد قیمت و هزینه های خرید پروفیل آلومینیم نکاتی را گوشزد می کنیم. پس همراه ما باشید.

مزایای استفاده از دکورال طرح چوب پروفیل آلومینیومی

قیمت پروفیل دکورال آلومینیومی طرح چوب

همانطور که می دانید قیمت و هزینه ی هر تجهیزاتی بسته به فاکتورهای متعددی تعیین می گردد. فاکتور هایی از قبیل تعداد، نوع آلیاژ به کار رفته در پروفیل، قالب اکستروژن پروفیل آلومینیوم، ابعاد و رنگ به کار رفته در دکورال طرح چوب می تواند قیمت و هزینه ی این تجهیزات را تغییر دهد.

بهفرد با توجه به مهارت و تخصصی که در عرصه ی تولید و فروش پروفیل های آلومینیومی دارد، مورد اعتمادترین فروشگاه در میان مشتریان خود می باشد.
قیمت های سایت بهفرد در مقایسه با دیگر فروشگاه های اینترنتی به دلیل حذف واسطه ی بین فروشنده و تولید کننده بسیار پایین تر و منصفانه تر است. شما با خرید از ما در واقع به طور مستقیم از تولید کننده، تجهیزات مورد نظر خود را تهیه می کنید.
ما می کوشیم با توجه به نیازهای شما عزیزان، بهترین متریال را ارائه دهیم. در ضمن شما می توانید از مشاوره ی رایگان و تخصصی نیروهای ما برای تعیین و انتخاب دکورال متناسب با نیاز خود استفاده کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پروفیل آلومینیوم

قالب پروفیل آلومینیوم

قالب اکستروژن

پرس اکستروژن

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی