راهنمای انتخاب بهترین پروفیل آلومینیوم

راهنمای انتخاب بهترین پروفیل آلومینیوم

در ابتدا به تعریفی اجمالی از پروفیل های آلومینیوم می پردازیم، پروفیل آلومینیوم در واقع قطعاتی از آلومینیوم با سطح مقطع مشخص و طول هایی بلند می باشد که کاربرد های بسیار گسترده ای دارند.
آلومینیوم یکی از پر کربرد ترین فلزات برای ساخت پروفیل می باشد زیرا در صنایع متعددی کارایی خواهد داشت زیرا این فلز دارای قابلیت شکل پذیری بالایی بوده و می توان آن را در موارد زیادی به کار برد.
پروفیل های آلومینیوم دارای خواص بسیاری هستند که آن ها را برای صنایع مختلف مفید نموده است، پروفیل های آلومینیوم بسیار زیبا و ظریف بوده و قابلیت نصب بالایی خواهد داشت.
پروفیل های آلومینیوم مورد علاقه حامیان محیط زیست می باشد زیرا دارای قابلیت بازیافت بوده و پسماند زیاد و مضری را بر جای نخواهد گذاشت.
پروفیل های آلومینیوم نسبت به نوع پی وی سی بسیار سبک بوده و در حین سبک بودن بسیار مقاوم می باشند و برای استفاده در ساختمان های مسکونی و اداری بسیار مناسب هستند.

 

بهترین پروفیل آلومینیوم در پنجره سازی

در سال های اخیر در بیشتر سازه های تولید شده از دربو پنجره عایی با جنس آلومینیوم استفاده می شود، از این رو بررسی بهترین نوع از پروفیل های آلومینیوم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
شرکت های بسیار زیادی در سرایر دنیا و در کشور ایران اقدام به تولید در و پنجره های آلومینیومی را با استفاده از پروفیل آلومینیوم نموده ان و بدیهی است که کیفیت محصولات تولیدی آن ها تا حد زیادی وابسته به نوع ماده اولیه ای است که به کار می برند.
یک پروفیل آلومینیومی خوب و با کیفیت در درجه اول باید میزان سازگاری بالایی با شرایط محیط داشته باشد، یعنی در برابر رطوبت، حرارت، صدا و غیره عایق بوده و مقاومت نشان دهد.
یکی دیگر از مواردی که باید در تهیه پروفیل های آلومینیومی به کار رفته در ساخت در و پنجره به آن ها دقت نمود زیبایی و آراستگی ظاهری پروفیل می باشد، زیرا در و پنجره ظاهری شکیل به ساختمان می بخشند.
در تمامی فصول به خصوص پاییز و زمستان درجه حرارت در طول شبانه روز تغیییرات زیادی را خواهد داشت و یک پروفیل آلومینیومی خوب باید مقاومت مناسبی را در برابر نوسانات دمایی از خود نشان دهد.

مشخصات یک پروفیل آلومینیوم خوب

مشخصات یک پروفیل آلومینیوم خوب

پروفیل های آلومینیومی از آلیاژ های 6060 و 6063 ساخته شده اند و با توجه به خصوصیات این آلیاژ ها پروفیل های آلومینیوم نیز خصوصیاتی مشابه با آن دارند.
این نوع از آلیاژ ها دارای قابلیت بسیار بالایی از لحاظ انعطاف پذیری و مقاومت در برابر خوردگی می باشند که پروفیل های تهیه شده از آن ها نیز در صورت با کیفیت بودن باید چنین ویژگی هایی را داشته باشند.
در صورتی که یک پروفیل آلومینیوم دارای کیفیت بالا و سطح خوبی از کیفیت و استاندارد باشند، پنجره های آلومینیوم مقاومت بسایر خوبی را در برابر عبور حرارت و صدا از خود نشان خواهند داد و موجب صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی می شوند.
یک پروفیل آلومینیوم با کیفیت هرگز دچار تاب خوردگی نشده و فرم خود را از دست نخواهد داد در نتیجه دارای طول عمر مفید بالایی خواهند بود و لازم نیست سال ها تعمیر و یا تعویض گردند.
پروفیل های آلومینیوم در موارد بسیار زیادی از جمله خودروسازی، کشتی سازی، فضاپیما ها و غیره کاربرد خواهد داشت و از این رو باید دارای کیفیت فوق العاده بالایی باشند.

تولید پروفیل آلومینیوم با کیفیت با روش اکستروژن

به منظور ساخت و تولید پروفیل های آلومینیوم روش های مختلفی وجود دارد که روش اکستروژن منجر به تولید پروفیلی با مشخصات و سطح استاندارد بسیار مرغوبی خواهد گردید.
با استفاده از این روش می توان هر نوع پروفیلی را با هر ابعاد و طولی که در نظر باشد تولید نمود و هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.
با استفاده از فرایند اکستروژن که برای تولید پروفیل های الومینیوم کارایی دارد، محصول نهایی دارای کیفیت بسیار بالایی از لحاظ یک دست بودن و یک شکلی خواهد بود.
آلومینیوم به علت خواصی که در ساختارش وجود دارد یکی از بهترین مواد اولیه برای فرایند اکسترود شدن است و می توان پروفیل تولید شده را در کار های بسیار دقیقی از جمله کشتی سازی به کار برد.
برای تولید پروفیل های آلومینیوم با استفاده از روش اکستروژن از قالب های به خصوصی استفاده می شود که این قالب ها در هر فرم و سایز قابل طراحی و اجرا هستند و این یکی از مهم ترین مزایای تولید پروفیل با این روش است.
این روش که برای تولید پروفیل آلومینیوم به کار گرفته می شود، فرایندی است که طی آن بیلت آلومینیوم با استفاده از دستگاه پرس به داخل قالب های ویژه ای با سطح مقطع معین وارد شده و در نهایت پروفیلهایی با قطر معین ساخته خواهند شد.

مزایای استفاده از پروفیل آلومینیوم خوب

هرگاه از هر محصولی بهترین و با کیفیت ترین نوع انتخاب گردد در نهایت بیشترین رضایت از محصول به عمل خواهد آمد، این مورد درباره انتخاب پروفیل های آلومینیوم نیز صادق است.
آلومینیوم و انواع آلیاژ های آن دارای خاصیت چکش خواری می باشند و از این رو پروفیل های آلومینیوم نیز دارای این ویژگی می باشند.
یک پروفیل عالی در حققیت دارای خاصیت بسیار خوبی از شکل پذیری بوده و در اثر فرم دادن شکسته نخواهد شد و این یکی از مزایای استفاده از پروفیل های آلومینیومی می باشد
یک پروفیل آلومینیوم با کیفیت دارای ظرافت خاصی می باشد و علاوه بر سایر مشخصاتی که آن را متمایز کرده دارای زیبایی منحصر به فردی است.

 

خرید بهترین پروفیل آلومینیوم با کیفیت

یک پروفیل آلومینیوم خوب و با کیفیت دارای کمترین پسماند تولیدی بوده و کمترین آسیب را به محیط زیست وارد خواهد نمود و این مورد باید در تهیه یک پروفیل مناسب بررسی گردد.
قیمت هر کالایی یک از مواردی است که دارای سطح بالایی از اهمیت بوده و باید خریدی اقتصادی را برای متقاضیان فراهم آورد، قیمت پروفیل های آلومینیوم در شرکت های مختلف متفاوت بوده و طبیعتا شرکت ها و برند های ایرانی قیمتی بسیار مناسب تر از نوع وارداتی این محصول ارائه خواهند کرد.
برای خرید یک پروفیل آلومینیوم با کیفیت باید تحقیقات زیادی کرده و بر اساس موارد ذکر شده در بالا خریدی عالی را داشته باشیم.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی