پروفیل آلومینیوم اختصاصی

پروفیل آلومینیوم اختصاصی

پروفیل هایی آلومینیوم محصولاتی که هستند که امروزه از آن ها استفاده های زیادی در زمینه های ساختمانی، صنعتی، دکوراسیون و… می شود. اما در برخی موارد ممکن است محصولاتی که در بازار موجود هستند به کارایی که ما نیاز داریم نباشد. پس بنابراین بهتر است پروفیل آلومینیوم اختصاصی سفارش دهیم. این به این معناست که محصول مورد نظر سفارشی و به طور دقیق تر خواهند ساخت.

زمانی که مشتریان پروفیل های اختصاصی سفارش می دهند معمولا به مصارف درب و پنجره سازی می رسد. یکی از دلایلی که این محصول را انتخاب می کنند به خاطر ویژگی های مهم آن ها می باشد. از ویژگی های مهم پروفیل آلومینیوم وزن سبک آن و از همه مهم تر مقاومت بالا می باشد. که باعث شده تا محصول در طولانی مدت به راحتی خراب نشود و آسیب نبیند. اما هزینه نیز در انتخاب محصولات بسیار اهمیت دارد.

به عنوان مثال استفاده از پروفیل آلومینیوم اختصاصی و سفارشی برای درب و پنجره باعث شده تا هزینه نصب کم تر شود و مشتری بتواند به راحتی محصول مورد نظر را در قسمتی که مد نظر دارد نصب نماید. از طرفی محصولات پروفیل آلومینیوم دارای تنوع بسیار گسترده ای می باشد به همین خاطر می توانید انواع آن ها را با توجه به دکوراسیون خود ست کنید. قیمت پروفیل آلومینیوم نیز به فاکتور های مختلف مانند، ضخامت، وزن و ابعاد و اندازه آن بستگی دارد. پس برای اینکه در مورد پروفیل آلومینیوم اختصاصی اطلاعات بیشتری کسب کنیم در ادامه با سایت بهفرد همراه باشید.

سفارش پروفیل آلومینیوم اختصاصی

نکات سفارش پروفیل آلومینیوم اختصاصی

زمانی که نام اختصاصس می آید، ممکن است برخی شروع به سو استفاده از مشتریان کنند. لذا بهتر است پیش از خرید پروفیل آلومینیوم سفارشی ابتدا نکاتی را در نظر داشته باشید. پروفیل آلومینیوم اختصاصی تفاوتی زیادی با محصولات معمولی ندارد، تنها فرق مهم آن این است که در ساخت سفارشی دقت زیادی می شود. همچنین اگر مشتری محصولی خاص مد نظر داشته باشد آن محصول به صورت سفارشی و اختصاصی ساخته می شود.

از طرفی دیگر پروفیل های آلومینیوم اختصاصی مزایای مهم نیز دارند که در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد. این ویژگی ها باعث شده تا استفاده از این محصول بیشتر شود و مشتریان ترغیب شوند تا آن را سفارش دهند. پروفیل های آلومینیوم اختصاصی ویژگی های بسیار زیادی دارند. همان طور که گفته شد از آن بیشتر در درب و پنجره نیز استفاده می شود. از این رو هزینه نصب را کاهش می دهد و انرژی کم تری صرف نصب نمودن آن می شود. و انواع پنجره دو جداره، و سه جداره را می‌ توان بر روی آن نصب نمود.

از مهم ترین مزیت های آن این است که دیگر نگران خراش و یا خوردگی نخواهید بود زیرا بسیار مقاوم می باشد و به راحتی خراب نمی شود. پروفیل های آلومینیوم پس اینکه در دراز مدت مصرف می شوند و فرسوده می شوند به محیط زیست آسیب نمی رسانند چرا که قابل بازیافت هستند و این موضوع باعث می شود تا به مصارف گوناگون برسند. در ادامه اطلاعاتی بیشتر در خصوص مزایای این تجهیزات خواهید خواند.

انواع پروفیل آلومینیوم اختصاصی

سفارش پروفیل آلومینیوم اختصاصی
جهت مشاوره، اطلاع از قیمت ها و سفارش پروفیل مورد نیاز خود با مشاوران ما در تماس باشید.

مزایای پروفیل آلومینیوم اختصاصی

یکی از موضوعات مهم در محصولات فلزی انتقال حرارت و دما است. محصولات پروفیل آلومینیوم سرما و گرما را به راحتی هدایت می کنند و اگر محصولات برفی مانند چراغ خطی در داخل آن قرار بگیرد نمی سوزد و یا باعث خراب شدن آن ها نمی شود. در واقع وجود این ویژگی ها باعث شده تا از این محصول در کاربرد استفاده های بسیار زیادی شود. انعطاف پذیری پروفیل آلومینیوم از لحاظ مختلف باعث شده تا طراح بتواند در مصارف گوناگون منزل و یا محیط کاری از آن بهینه سازی کند.

موضوع بعدی که بسیار مهم می باشد رسانای الکتریکی است. بهتر است بدانید که آلومینیوم بار الکتریکی را به دست نمی آورد بلکه در ولتاژ های بالا آلمینیوم های اختصاصی کاربرد دارند، که باعث جریان میدان مغناطیسی می شود و اینگونه جریان پیدا می کند. از لحاظ ایمنی نیز بسیار قابل اعتماد می باشد. زیرا در قسمت های صنعتی که محصولات صنعتی گران قیمت وجود دارد و یا در منازل می توان از این محصول استفاده نمود. علاوه بر این آلمینیوم نمی سوزد و جالب است بدانید حتی در دمای خیلی بالا نیز از خود مواد سمی خطرناک تولید نمی کند.

شبیه سازی فرایند تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی

 

سفارش و خرید پروفیل آلومینیوم اختصاصی

از دیگر ویژگی های پروفیل آلومینیوم اختصاصی ویژگی باز تابندگی آن ها است. در واقع با استفاده از عملیات پولیش می توان آن ها را بسیار براق نمود. این ویژگی بیشتر به کار صنعت خودروسازی می آید تا خودرو ها بازتابی از زیبایی و تمیزی داشته باشند که در جذب مشتری نیز تاثیر گذار است و خودرو را زیبا تر می نماید.

حتما دقت داشته باشید که هنگام خرید پروفیل آلومینیوم سفارشی آن را از جایی مطمئن خریداری نمایید به خصوص اگر می خواهید محصول خود را سفارش دهید. تا متناسب با استاندارد های مورد نظر ساخته شود. یکی از شرکت هایی که در مسیر تولید و ساخت محصولات با کیفیت گام بر می دارد شرکت بهفرد می باشد. خوبی این شرکت این است که با مراجعه به سایت می توانید از هر نقطه ای که قرار دارد به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در زمان مشخص شده تحویل بگیرید. پس با مراجعه به سایت بهفرد می توانید نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

مراحل سفارش پروفیل آلومینیوم اختصاصی

  1. ارسال فایل اتوکد
  2. ارسال نمونه پروفیل
  3. ارسال عکس از سطح مقطع پروفیل
  4. ارسال تصویر دستی یا فایل پی دی اف از سطح مقطع
  5. تبدیل ایده فکری به نقشه بر حسب نیاز مشتری

انواع پروفیل آلومینیوم اختصاصیطراحی پروفیل آلومینیوم اختصاصی

توجه داشته باشید که ممکن است تمام محصولات پروفیل آلومینیوم برای قسمتی که مد نظر داریم کاربرد نداشته باشند، در این مواقع می توانید پروفیل آلومینیوم متناسب با نیاز خود سفارش دهید تا آن را طراحی کنند و به تولید برسانند. یعنی به عبارتی به آنچه که نیاز دارید دست پیدا کنید. بهتر است بدانید ممکن است فرایند طراحی تا تولید محصول طراحی شده کمی طولانی باشد. زیرا طراحی آن متناسب با نیاز ممکن است کمی زمان بر باشد. ولی ارزش این را دارد که از هزینه های اضافی و اتلاف وقت جلوگیری می کند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی نیز می توان به راحتی انواع قالب ها را در زمان کم تر تولید نمود. فناوری سه بعدی طراحی مقاطع پروفیل آلومینیوم وجود دارند که مراحل طراحی را به سرعت بیشتری انجام می دهند. اگر می خواهید پروفیل آلومینیوم اختصاصی متناسب با نیاز و کاربردی که در نظر دارید سفارش دهید می توانید با اطمینان به سایت بهفرد مراجعه کنید و محصول خود را به صورت آنلاین و سریع سفارش دهید.

قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی

هزینه تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی شامل دو بخش هزینه تولید قالب پروفیل آلومینیوم و تولید پروفیل آلومینیوم می باشد. تولید قالب یک بار انجام می شود و هزینه آن هم یک بار دریافت می شود و شما هر بار فقط کافی است که هزینه تولید خود پروفیل را پرداخت کنید.

هزینه تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی

هزینه تولید پروفیل آلومینوم اختصاصی به حجم سفارش شما قیمت روز آلومینیوم جهانی، قیمت بیلت در بازار بورس داخلی، آلیاژ مورد نیاز شما و هزینه آنودایز پروفیل آلومینیوم بستگی دارد. هزینه آنودایز پروفیل آلومینیوم نیز به کد آنودایز، حجم سفارش، طول و گرم بر متر پروفیل مورد نیاز شما بستگی دارد.

همچنین هزینه حمل و نقل برای سفارش های با حجم بالا و سفارش هایی که درب کارخانه تحویل گرفته می شوند لحاظ نمی شود.

مدت زمان ساخت پروفیل آلومینیوم اختصاصی

در صورتی که قبلا نزد ما قالب پروفیل را ساخته باشید یا از قبل آن را داشته باشید، زمان ساخت پروفیل آلومینیوم شما 7 الی 10 روز کاری میباشد.

در صورتی که قصد طراحی قالب را نیز داشته باشید، 20 تا 40 روز ساخت قالب پروفیل شما زمان می برد.

نمونه محصولات پروفیل آلومینیوم اختصاصی

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی