معرفی کامل پروفیل آلومینیومی کابینتی و یراق آلات

معرفی کامل پروفیل آلومینیومی کابینتی و یراق آلات

امروزه انواع مختلفی از پروفیل های آلومینیوم وجود دارد که می توانیم از آن ها در صنعت هایی مانند کابینت سازی و ساختمان سازی و بسیاری از صنعت ها استفاده کنیم.

نوع دیگری از پروفیل آلومینیوم نیز وجود دارد که از آن برای ساخت کابینت استفاده می شود و نام آن پروفیل آلومینیومی کابینتی و همینطور یراق آلات می باشد. از این نوع پروفیل فقط برای ساخت کابینت و همینطور قفسه استفاده می شود و با دیگر پروفیل ها متفاوت می باشد.

کاربرد پروفیل های آلومینیومی کابینتی و‌ ویژگی های آن

امروزه استفاده از چوب برای ساخت کابینت بیشتر رایج می باشد. مانند کابینت هایی که از جنس ام دی اف هستند. اما تهیه و خرید کابینت هایی که کامل از جنس چوب باشند هزینه بالایی دارد و عده از مردم‌ توانایی خرید آن را ندارند.

خرید پروفیل آلومینیومی کابینتی و یراق آلات

در چند دهه گذشته استفاده کردن از کابینت های تمام فلز رایج بود. جنس این کابینت ها از پروفیل آلومینیومی بود و در ساخت این کابینت ها هیچ چوبی کار گرفته نمی شد. اما برای زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه بعضی از افراد بر روی آن برچسب هایی با طرح چوب، می چسبانند.
این نوع کابینت های تمام فلز گرچه قیمت پایینی دارند، اما از مد افتاده اند و در تعداد انگشت شماری از خانه هنوز از این کابینت ها استفاده می شود.
با گذشت زمان نسل جدیدی از کابینت ها به بازار آمدند، این نوع کابینت ها که تلفیقی از کابینت های چوبی و کابینت های فلزی بودند طرفدارن زیادی پیدا کرد و به دلیل قیمت مناسب آن‌؛ مشتری های زیادی پیدا کرد و توانست به فروش بالایی برسد.

کابینت هایی از چوب و آلومینیوم

در بدنه و قفسه های این کابینت ها از پروفیل آلومینیوم استفاده شده است و در درهای آن از چوب ام دی اف استفاده شده است. باید توجه کنید که جنس فلز های این کابینت ها بسیار مهم می باشد. زیرا در صورت مناسب نبود و نداشتن کیفیت بالا در مدت زمان طولانی اکسیده شده و زنگ می زنند.
پشنهاد می شود برای زیبایی و بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه از رنگ های روشن برای در های آن که از چوب هستند، استفاده کنید. کابینت هایی بدنه فلزی و درب های چوبی دارند امروزه رایج است و همچنین قیمت بسیار مناسبی، نسبت به کابینت هایی که کامل از چوب ساخته شده اند، دارند.

قیمت پروفیل آلومینیومی کابینتی و یراق آلات

بهترین جنس برای ساخت کابینت و یراق آلات

برای انتخاب کردن جنس فلز کابینت ها، پروفیل های آلومینیومی جزو بهترین گزینه ها می باشد. به دلیل ویژگی و مزایایی که فلز آلومینیوم دارد بهتر است در ساخت کابینت ها و قفسه های ان از پروفیل آلومینیومی استفاده کنید.
فلز به کار رفته در کابینت های صنعتی هم در بیشتر موارد از جنس آلومینیوم می باشد. فلز آلومینیوم نسبت به سایر فلزات مانند آهن و مس واکنش پذیری پایینی دارد،همچنین این فلز بسیار سبک می باشد، بنابراین استفاده از آن در صنعت کابینت سازی به عنوان بدنه و قفسه های کابینت بسیار پیشنهاد می شود و به دلیل وزن سبکی که دارد‌ نصب آن بسیار راحت می باشد. البته همین ویژگی سبب کاربرد آن در صنعت هوا و فضا شده است.

مزایای پروفیل آلومینیوم کابینتی و یراق آلات

فلز آلومینیوم بسیار مقاوم در برابر خوردگی می باشد. یعنی در حضور اکسیژن با آن واکنش نمی دهند و برعکس فلز آهن که با حضور اکسیژن زنگ می زند و خرد و ترد می شود. فلز آلومینیوم با اکسیژن هوا اکسایش پیدا نمی کند و می تواند تا سالهای طولانی مدت حتی در آب هوای مرطوب برای شما کار کند‌.

بنابراین نگران زنگ و خراب شدن کابینت و قفسه های آلومینیومی نباشید. همچنین فلز آلومینیوم و پروفیل های آلومینیومی را در صورت خراب شدن و آسیب دیدن می توان بازیافت کرد و دوباره مورد استفاده قرار بگیرند. از این رو آسیب کمتری به محیط زیست وارد می شود که این جزو ویژگی های دیگر پروفیل های آلومینیومی است.

قیمت پروفیل آلومینیوم کابینت

شما می توانید قیمت انواع پروفیل های آلومینیومی را که برای ساخت کابینت استفاده می شود در سایت بهفرد مشاهده کنید و با توجه به قیمت ها پروفیل آلومینیومی مناسب خود را خریداری کنید.‌
علاوه بر کابینت ها و قفسه در صنعت کابینت سازی برای ساخت ریل و دستگیره ها نیز، از پروفیل آلومینیومی استفاده می شود. پروفیل های آلومینیومی مستحکم هستند. استحکام و مقاومت‌ بالایی دارند از این رو برای صنعت کابینت سازی مناسب می باشند.

خرید پروفیل آلومینیومی کابینتی و یراق آلات

یراق آلات کابینتی آلومینیومی

به دستگیره ها، لولا ها، لوله های پایه ی کابینت و پروفیل هایی که در لبه های ام دی اف کابینت استفاده می شوند، یراق آلات آلومینیومی می‌ گویند. یراق الات آلومینیومی اهمیت بسیار بالایی در صنعت و کابینت سازی دارند. زیرا در صورت خراب شدن و آسیب دیدن انها در برابر ضربه یا…. می توان آن ها را بازیافت کرد و بار ها از آن را در صنعت استفاده کنیم.

همچنین می دانیم که بازیافت کردن هزینه کمتری نسبت به تولید کردن دارد. از این رو می توانیم‌ در صرف هزینه صرفه جویی کنیم. علاوه بر آن به محیط زیست آسیب کمتری وارد کنیم و از معادن و منابع فلز ها حفاظت کنیم.
از یراق آلات آلومینیومی به دلیلی استحکام و کیفیت بالایی که دارند علاوه بر‌ اینکه در کابینت ها مصرف می شوند، در جاهای دیگر هم می توان استفاده کرد. سایت بهفرد عرضه کننده انواع پروفیل های آلومینیومی کابینتی و یراق آلات آن می باشد.

قیمت یراق آلات آلومینیومی

یراق آلات آلومینیومی قیمت پایینی دارند و ارزان می باشند. همچنین کیفیت بسیار بالایی دارند که نمی توان این ویژگی چشم پوشی کرد.
یراق آلات آهنی در مقابل رطوبت و وجود اکسیژن اکسیده می شوند و زنگ می زنند. به همین خاطر استفاده از آن ها برای کابینت و صنعت های دیگر به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. به جای یراق آلات آهنی بهتر است از یراق آلات آلومینیومی به دلیل کیفیت و استحکام بالای فلز آلومینیوم، همچنین زنگ نزدن در برابر رطوبت و اکسیژن استفاده کنید.

پروفیل آلومینیومی کابینتی و یراق الات آن را از کجا تهیه کنیم؟

سایت بهفرد عرضه کننده انواع پروفیل های آلومینیومی کابینتی و یراق آلات آن و همچنین صنایع مختلفی مانند صنایع بیمارستانی می باشد و بهترین جنس ها را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی، پروفیل های آلومینیومی کابینتی و یراق آلات آن به سایت بهفرد مراجعه کنید. و پس از آن محصول مورد نظر خود را سفارش و خریداری کنید.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی