آشنایی 0 تا 100 با پروفیل آلومینیوم چراغ خطی

آشنایی 0 تا 100 با پروفیل آلومینیوم چراغ خطی
لبا توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی متوجه این موضع شده ایم که می توانیم از بسیاری از ابزار های پیرامون خود استفاده های گوناگونی بکنیم. یکی از ابزار های مهم در صنایع مختلف به خصوص ساختمان سازی و دکوراسیون پروفیل آلومینیوم است. در واقع بعد از انقلاب صنعتی از این محصول استفاده های متعددی شده است. از محصولاتی که امروزه از آن در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود پروفیل آلومینیوم چراغ خطی می باشد.
پروفیل آلومینیوم چراغ خطی مانند محصولات دیگر تنوع بسیار زیادی دارد، حدود ۱۰۰۰ نوع تنوع محصولات آلمینیوم چراغ خطی دیده می شود. این پروفیل های آلمینیوم یا به عبارت دیگر اکستروژن آلمینیوم ابزار مناسبی برای انواع نور پردازی می باشد. آلیاژ محصولات پروفیل آلومینیوم چراغ خطی ٦٠٦٣ است. به طور معمول اندازه ی پروفیل آلومینیوم اکسترود شده از عرض ٤ میلی متر تا ٢٥٠ است.
پروفیل های آلمینیومی کاربرد هایی در بیرون و همچنین داخل یک ساختمان دارند که بیشتر برای زیبا سازی و یا برای نور پردازی استفاده می شوند. همچنین علاوه بر نور پردازی می توان از این محصول به عنوان سایه بان استفاده نمود. به خصوص زمانی که هوا تاریک می شود با استفاده از نورپردازی که برای پروفیل آلومینیوم خطی در نظر گرفته اید می توانید فضای ورودی ساختمان را زیبا تر نشان دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل آلومینیوم چراغ خطی در ادامه به بهفر همراه باشید.

پروفیل آلومینیوم چراغ خطی

پروفیل های آلمینیوم امروزه خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است. از این محصول در زیبا سازی فضای داخلی به خصوص کافی شاپ ها و یا بوتیک ها استفاده می شود. اما زیبایی و سادگی این محصول به قدری زیبا می باشد که از آن در زیبا سازی محیط داخلی منازل و ساختمان نیز استفاده می شود. پروفیل آلومینیوم چراغ خطی یکی از محصولاتی می باشد که در زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر گذار می باشد.
همچنین این محصول به قدری تنوع دارد که برای هر نوع سبک و سلیقه ای می توان محصولی جداگانه در نظر گرفت. رنگ بندی این محصولات نیز متفاوت است، این رنگ ها عبارت هستند از: طلایی، سیلور، شامپاینی، حتی رنگ های پودری بسیار زیبایی وجود دارند که با افکت های پولیشینگ و براشینگ پروفیل آلومینیوم قابل اجرا هستند. اما تنوع این محصول فقط در این حد نیست و با همت معماران و صنعت گران محصولات جدیدی از پروفیل آلومینیوم نیز تولید می شوند که می توان از آن ها استفاده نمود.
مزایای پروفیل آلومینیوم چراغ خطی

 مزایای پروفیل آلومینیوم چراغ خطی

این محصول به قدری کیفیت و کاربرد خود را در صنایع مختلف و در موقعیت های مختلف ثابت کرده است که نیازی به گفتن مزایای آن نیست. اما یکی از مهم ترین مزایای آن ویژگی ظاهری این محصول می باشد. در واقع پروفیل آلومینیوم چراغ خطی ظاهری ساده دارد که معمولا در صنعت دکوراسیون داخلی می توان از ابزار ساده به راحتی استفاده نمود. زیرا انتخاب محصولات بهتر است با توجه به سایر ابزار دکوراسیون باشد تا تناسب بین آن ها برقرار باشد. از طرفی دیگر سبک بودن آن است.
در واقع آلمینیوم به دلیل مقاومت و در عین حال وزن پایینی که دارد در هواپیما سازی و بسیار باز صنایع دیگر کاربرد بسیار زیادی دارد. با توجه به این مزایا، آلمینیوم گرما را سریع به خود می گیرد و آن را می تواند سریعا انتقال بدهد. پس به عنوان سیستم گرمایشی نیز می توان بر روی این محصول حساب باز کنید. انتقال سریع گرما باعث می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. سطح پروفیل آلومینیوم ساده می باشد و اگر از محصولات پروفیل آلومینیوم چراغ خطی استفاده کنید سطحی براق و زیبا و ساده دارند .  از آن در هر محیطی می توان استفاده کنید.
 مزایای پروفیل آلومینیوم چراغ خطی

دیفیوزه شدن

وزن سبک این محصول، کاربرد و قابلیتی که دارد باعث می شود تا قالب مناسبی برای LED باشد. از دیگر مزایای پروفیل آلومینیوم چراغ خطی این است که به دلیل اینکه نور LED گرم می شود ممکن است باعث خراب شدن چراغ ها شود. اما با توجه به ویژگی که پروفیل آلومینیوم دارد، به عنوان دیفیوزر (هواده) عمل می کند. لذا گرمایی که از LED به وجود آمده را خارج می کند. اینگونه به چراغ ها آسیبی وارد نمی شود و تا مدت طولانی نیاز به تعویض نخواهد داشت. 
در قطعات فلزی که زودتر گرم می شوند و این گرما می تواند به ابزار های متصل به آن آسیب وارد کند. اما با استفاده از پروفیل آلومینیوم می توانیم از این خسارت جلوگیری کنیم. به همین دلیل از این محصول یعنی پروفیل آلومینیوم چراغ خطی می توان در قسمت های مختلفی از جمله کابینت، آشپزخانه، و غیره نصب کنید. این نصب هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نمی کند. همچنین با شکل جمع و جور و ساده ای که دارد باعث مزاحمت بر اشیاء دیگر نخواهد شد. نوار های LED حساس هستند و نیاز به مراقبت دارند. همچنین قیمت آن ها نیز ارزان نمی باشد و نیاز به مراقبت بالایی دارند. با نصب پروفیل آلومینیوم چراغ خطی می توانیم از ورود گرد غبار بر روی چراغ های LED جلوگیری کنیم و در واقع اینگونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

مقاومت در برابر خوردگی

انواع محصولات نور پردازی وجود دارند که به مرور زمان ممکن است فرسوده و یا خراب شوند. اما پروفیل آلومینیوم چراغ خطی در برابر ساییدگی مقاوم می باشد و به راحتی خراب نمی شود. نظافت و تمیز کردن پروفیل آلومینیوم چراغ خطی نیز بسیار راحت می باشد با یک پارچه تمیز می توانید آن را تمیز کنید و گرد و غبار را از روی آن پاک کنید.

جمع بندی

پروفیل آلومینیوم خطی یکی از محصولات کاربردی در صنعت زیبایی ساختمان می باشد که علاوه بر آن استفاده های دیگری نیز دارد. برای مثال برای ورودی ساختمان می توان از آن به عنوان سایه بان نیز استفاده نمود. ویژگی بسیار مهم است محصول این است که تنوع بسیار بالایی دارد و می توانید با توجه به خواسته و نیاز از این محصول استفاده مناسبی داشته باشید. در واقع در سبک مدرن نیز از محصولات پروفیل آلومینیوم استفاده های بسیار زیادی می شود. برای اطلاع بیشتر از محصولات پروفیل آلومینیوم و پروفیل آلومینیوم اختصاصی می توانید به سایت بهفرد مراجعه کنید.
قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی