خرید انواع پروفیل آلومینیوم مهندسی

خرید انواع پروفیل آلومینیوم مهندسی

مهم ترین نکات خرید پروفیل آلومینیوم صنعتی چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال همراه ما باشید. طبیعت هموراه با سخاوت بی حد خود، لوازم زندگی ما را فراهم کرده است. بشر از زمانی که فلزات را کشف نمود، در کنار تکنولوژی که روز به روز پیشرفت نموده، توانسته استفاده های گوناگونی از فلزات داشته باشد. یکی از این فلزات پر کاربرد، آلومینیوم می باشد. آلومینیوم در قسمت های مختلفی استفاده می شود و کاربرد های متفاوتی دارد. اما این محصول مانند تمام محصولات دیگر نیز کاربرد هایی دارد که با اطلاع از ویژگی های آن می توانیم نهایت استفاده را از آن داشته باشیم. یکی از ویژگی های مهم پروفیل آلومینیوم، وزن سبک آن و در عین حال مقاومت بالای آن است.

پروفیل آلومینیوم یکی از انواع محصولات آلومینیوم می باشد که به روش های مختلفی تولید می شود و در صنایع، ساختمان سازی، صنعت، و.. استفاده می شود. اگر به خوبی به وسایل و ابزار دور و اطراف نگاه کنیم متوجه این موضوع می شویم که در بعضی از محصولات و یا در داخل ساختمان ها از پروفیل آلومینیوم و آلومینیوم نیز استفاده شده است. اما به طور کلی آلومینیوم قطعه هایی که سطح آن ها معین است و طول بلندی از جنس آلومینیوم دارند و در وزن های متفاوتی تولید می شوند. اما در ادامه این موضوع می خواهیم در مورد یکی از انواع محصولات پروفیل آلومینیوم یعنی پروفیل آلومینیوم مهندسی بیشتر بدانیم. در ادامه با بهفرد همراه باشید.

پروفیل آلومینیوم مهندسی

انواع پروفیل آلومینیوم مهندسی

اگر به محصولات دیگر دقت کنید متوجه می شوید که تنوع در آن ها بالا می باشد. فلزات نیز تنوع بسیار بالایی دارند. هر کدام از آن ها در بخشی خاص استفاده می شود. پروفیل آلومینیوم مهندسی نیز انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن در قسمتی کاربرد دارد. اما پروفیل آلومینیوم مهندسی همان پروفیل شیار دار است که با این نام در بازار شناخته شده است. این محصول در قسمت های سخته ساز و یا کاور دستگاه های صنعتی در شرکت ها کاربرد دارد. اما همان طور که گفته شد تنوع این محصول از نظر ابعادی بسیار بالا می باشد. در واقع تمام پروفیل های آلومینیوم مهندسی با توجه به یک فیلتر استاندارد تولید می شود تا کارایی آن ها یکسان باشد.

شکل ظاهری این محصول به صورت سوراخی در وسط آن است که این نشانه، نشان دهنده تولید استاندارد آن (پروفیل آلومینیوم مهندسی) می باشد. یکی از دلایل دیگری که استفاده از این محصول را بسیار مهم می کند این است که پایه ی یراق و اتصال پروفیل های آلومینیوم می باشد. پس پروفیل آلومینیوم مهندسی یکی از محصولات کاربردی در صنعت پروفیل آلومینیوم می باشد که می توان به آن به عنوان پایه نیز اشاره نمود. اماکاربرد پروفیل آلومینیوم بسیار زیاد است و با دانستن آن ها می توانیم از آن ها بهتر استفاده کنیم.

یکی از کاربرد های مهم آن در صنعت دکوراسیون یعنی ساخت کابینت های صنعتی می باشد. که برای ساخت آن ها نیز از پروفیل آلومینیوم صنعتی نیز استفاده می شود. منظور از کابینت های صنعتی ساخت مکعب های مستطیلی است که دارای پنجره و درب در محفظه داخلی می باشند. همچنین می توان این محصولات را در تابلو های برق، کابین دستگاه های صنعتی که بسیار مهم هستند مانند cnc، پیدا می شود. حتی اتاقک های نگهبانی بعضاً با استفاده از همین محصول ساخته می شود. 

استحکام

به طور کلی فلز آلومینیوم دارای استحکام بالایی است. از ویژگی هایی که باعث می شود بیشتر از این محصول استقبال شود این است که دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. حتی از نظر وزنی و اندازه نیز متناسب با نیاز مشتری تولید شده و به بازار عرضه می شود. اما قبل از خرید پروفیل آلومینیوم برای اینکه در مورد این محصول بیشتر اطلاع داشته باشیم تا استفاده درست تری از آن داشته باشیم. مشخصات آلومینیوم با عدد اتمی 13 و جرم اتمی 98/26 می‎باشد و دارای 13 الکترون در سه اوربیتال لایه ‎ی ظرفیتش است. تعداد الکترون هایی که در آن وجود دارد اندازه ظرفیت لایه آخر را نشان می دهند.به طور کلی با توجه به این عبارت آلومینیوم یک عنصر با سه ظرفیت می باشد. پیش از ادامه مطلب برای خرید انواع دکورال چوب همراه ما باشید.

قیمت پروفیل آلومینیوم

در واقع زمانی که فلزات را می سازند، از حالت مذاب به حالت جامد با ساختار کریستالی تبدیل می شوند. اما شاید سوال باشد که چرا از این فلز بسیار زیاد استفاده می شود. یکی از فلزات پر کاربرد که از آن نیز استفاده زیادی می شود فولاد است که پروفیل آلومینیوم بعد از فولاد در کاربرد ترین فلز است. در واقع پروفیل آلومینیوم مانند فولاد استحکام بالایی دارد. البته فولاد استحکام بیشتری دارد. اما آلومینیوم سبک تر از فولاد است که این ویژگی باعث شده در بسیاری از قسمت های دیگر، صنایع، هواپیما سازی، خودرو سازی و… از این محصول استفاده کنند. با داشتن اطلاعات در مورد هر محصولی می توانیم بهتر در مورد آن تصمیم گیری کنیم و دچار خطای کمتری از لحاظ مختلف شویم.

از ویژگی مهم فلز آلومینیوم این است که دوام بسیار بالایی دارد و در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم می باشد. مورد آخر که در مورد خرید بسیار مهم می باشد، قیمت آن است. جالب است بدانید بر خلاف تصور بسیاری، قیمت پروفیل آلومینیوم بسیار مناسب است.

فروش خرید و عمده پروفیل آلومینیوم

همان طور که مطالعه نموده اید پروفیل های آلومینیوم نیز انواع مختلفی دارند. یکی از آن ها پروفیل آلومینیوم مهندسی یا همان آلومینیوم شیار دار است. پروفیل های آلومینیوم مهندسی در بخش های مهم و مختلفی کاربرد دارند. از کاربرد های مهم آن ها محافظ و یا گارد برای دستگاه های دیگر است. یعنی این محصول می تواند از ابزار صنعتی نیز تا حدودی محافظت کند. همچنین این محصول بعد از فلز فولاد در کاربرد ترین فلز است.

حتی اگر تولید این محصول از نظر ابعادی و سایر موارد با سایر متفاوت باشد. اما از نظر استاندارد همه آن ها از یک روش تولید جهانی پیروی می کنند تا کاربرد یکسانی داشته باشند. در واقع وجود شیار ها و سوراخ هایی که در وسط پروفیل آلومینیوم مهندسی وجود دارد نشان دهنده استاندارد های جهانی این محصول است. لذا بهتر است هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد. پس دقت داشته باشید که هنگام خرید حتما از جای مطمئن خرید کنید. برای اینکه در مورد محصولات خود اطمینان حاصل کنید می توانید به سایت بهفرد مراجعه کنید تا از کیفیت محصولات مطمئن شوید.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی