شناخت پروفیل آلومینیوم ال ای دی

شناخت پروفیل آلومینیوم ال ای دی

آیا با کاربرد پروفیل آلومینیوم ال ای دی آشنا هستید؟ آلومینیوم یکی از محبوب ترین فلزات در صنایع و قسمت های مختلف می باشد. یکی از مهم ترین کارایی های این تجهیزات در زمینه ساختمان سازی، هواپیما سازی و… است. به طور کلی امروزه کمتر صنغتی را می توان یافت که بی نیاز از پروفیل آلومینیوم باشد. اما جالب است بدانید که در قسمت دکوراسیون داخلی نیز از این محصول استفاده های مختلفی می شود.

تنوع محصولات در پروفیل های آلومینیوم باعث شده که مشتری بتواند بر اساس سلیقه و چیزی که نیاز دارد محصول خود را انتخاب نماید. همچنین انواع پروفیل آلومینیوم به روش های مختلفی تولید می شوند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی منحصر به فردی می باشند. یکی از پروفیل های آلومینیومی جذاب در زمینه دکوراسیون و زیبایی، پروفیل آلومینیوم ال ای دی می باشد. این محصول دارای ال ای دی است که در روشنایی یک محیط کمک می کند.

در واقع روشنایی در دکوراسیون داخلی یکی از عوامل مهم در زیبایی می باشد. زیرا نور پردازی مناسب اجزا و وسایل دکوراسیون را زیبا تر نشان خواهد داد. معمولا پروفیل های آلومینیوم با طرح ال ای دی به صورت خطی تولید می شوند که هم ظاهر ساده ای دارند و هم زیبایی آن ها به چشم می آید. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد پروفیل آلومینیوم ال ای دی و همچنین آشنایی با ویژگی های آن در ادامه با بهفرد همراه باشید.

پروفیل آلومینیوم ال ای دی

معرفی پروفیل آلومینیوم ال ای دی

از مهم ترین کاربرد های پروفیل آلومینیوم ال ای دی این است که به یک محیط روشنایی می بخشد و از طرفی برای کسانی که علاقه مند به طرح های ساده می باشند این محصول پیشنهاد می شود. معمولا محصولاتی که طرح های ساده ای دارند باعث می شود تا بتوانید سایر اجزای دکوراسیون خود را متناسب با آن انتخاب نمایید.

پروفیل آلومینیوم ال ای دی از فلز آلومینیوم ساخته شده است که قسمت وسط آن ال ای دی به صورت نواری، مربع و یا مستطیل شکل بسته به شکل پروفیل آلومینیوم وجود دارد. ال ای دی نیز کاربرد وسیعی در صنعت نور پردازی دارد و امروزه در قسمت های مختلف دکوراسیون نیز از این محصول با ارزش استفاده می شود. ال ای دی ها شامل رنگ های متنوعی هستند که می توانید بسته به شرایط محیط و سلیقه ای آن ها را انتخاب نمایید. مانند رنگ های سفید، بنفش، زرد و.. .

پروفیل های آلومینیوم ال ای دی می توانند گزینه بسیار مناسبی برای دکوراسیون داخلی باشند. زیرا هم از نظر ظاهری بسیار ساده و زیبا می باشند. علاوه بر این وزن آن ها سبک است و این موضوع باعث شده تا هنگام نصب اذیت نشوید، همچنین اکستروژن پروفیل آلومینیوم گزینه بسیار مناسبی برای ال ای دی ها می باشند. علاوه بر این موضوعات در بحث نظافت نیز پروفیل آلومینیوم به راحتی کثیف نمی شود. اما اگر لکه ای بر روی آن بیافتد و یا کرد و غبار بر روی آن بنشیند می توانید به راحتی با استفاده از یک دستمال آن را تمیز کنید. لذا در محیط هایی که بهداشت اهمیت فراوانی دارد، استفاده از این پروفیل ها بسیار دیده می شود.

 

نکات مهم در انتخاب پروفیل آلومینیوم ال ای دی

انتخاب پروفیل آلومینیوم ال ای دی نیز به شرایط مختلفی بستگی دارد. اما بهتر است قبل از خرید به نکاتی دقت داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید. در واقع با آگاهی و اطمینان بیشتری محصول خود را تهیه کنید. پروفیل های آلومینیوم رنگ های متنوع بسیار زیادی دارند که این رنگ ها شامل طلایی، سیلور، شامپاینی و حتی دارای پوشش رنگ های پودری نیز می باشند. توجه داشته باشید که بعد از انتخاب رنگ، به راحتی روی محصول (پروفیل آلومینیوم) قابل اجرا هستند.

علاوه بر این بهتر است به اقلیم محیط نیز پیش از خرید پروفیل آلومینیوم توجه نمایید. شرایط محیطی مورد نظر نیز بر روی انتخاب پروفیل آلومینیوم ال ای دی نیز بسیار تاثیر گذار است. زیرا اگر محیط داخلی طوری باشد که با پروفیل آلومینیوم ال ای دی هم خوانی نداشته باشد پس بهتر است انتخاب این محصول را کنار بگذارید‌. زیرا یکی از عوامل مهم در صنعت دکوراسیون این است که اجزا و ابرازی که برای آن انتخاب می نمایید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. مورد بعدی جمع آوری اطلاعات است. به این معنی که مشتری بهتر است ابتدا از انواع محصولات پروفیل آلومینیوم ال ای دی مطلع شده باشد. زیرا طراحان بسیار زیادی وجود دارند که ایده های بسیار زیادی در مورد تولید محصولات متنوع دارند و شاید مشتری از محصولات جدید بیشتر استقبال نماید.

پروفیل آلومینیوم ال ای دی

استفاده از ال ای دی برای پروفیل آلومینیوم

یکی از دلایلی که باعث شده تا برای اینکه ال ای دی را داخل محفظه ای مناسب قرار دهند از فلز آلومینیوم استفاده کرده اند این است که، پروفیل آلومینیوم به دلیل اینکه دارای ویژگی رسانش گرما می باشد گزینه بسیار مناسبی نیز برای ال ای دی می باشد. اولین فلز که رسانای گرمایی بسیار بالایی دارد طلا می باشد. همان طور که می دانید به دلیل قیمت و ارزش زیاد است فلز نمی توان از آن بسیار زیاد استفاده نمود.

فلز بعدی مس می باشد که این فلز نیز رسانای گرمایی بالایی دارد. اما به دلیل اینکه چگالی بالایی دارد قابلیت انعطاف پذیری آن خوب نیست. همچنین با بالا رفتن قیمت ها از نظر اقتصادی نیز گزینه بسیار مناسبی نمی باشد. اما بعد از طلا و مس، فلز آلومینیوم گزینه بسیار مناسبی برای تولید این محصول است. زیرا اول از همه قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و می توان به شکل های مختلفی آن را تولید کرد. همچنین با استفاده از تکنولوژی که هنگام ساخت مانند پوشش پودری که بر روی پروفیل آلومینیوم انجام می شود باعث مقاوم شدن این محصول می شود.

 

سخن پایانی

پروفیل آلومینیوم ال ای دی یکی از انواع پروفیل آلومینیوم می باشد که محبوبیت بسیار زیادی در زمینه دکوراسیون داخلی و زیبایی دارد. این محصول نیز انواع مختلفی دارد و یکی از جذاب ترین آن ها نیز به صورت خطی می باشد. این نوع پروفیل آلومینیوم معمولا با آلیاژ ۶۰۶۳ و اکسترود شده می باشند که عرض آن ها از ۴ میلی متر تا ۲۵۰ متر می باشد. پروفیل آلومینیوم ال ای دی کاربرد بسیار مناسبی هم در زیبایی داخل و خارج از ساختمان دارد. و می توان از آن ها به عنوان سایه بان و نورپردازی در آن قسمت، در قسمت راهرو و پنجره و.. نیز استفاده نمود. 

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی