فروش پروفیل آلومینیوم در تهران

فروش پروفیل آلومینیوم در تهران

در صنایع امروزی از انواع مختلفی از فلزات استفاده می شود که هر کدام از این فلزات و عناصر از ترکیبات شیمیایی مختلفی ساخته شده اند. هر کدام از این انواع فلزات دارای خصوصیات و ویژگی های مکانیکی و ترکیبات شیمیایی متعددی می باشد و کاربردهای بسیار زیاد و مخصوصی دارند.

در این مقاله قصد داریم که ویژگی ها و خصوصیات و کاربردهای فلز آلومینیوم بپردازیم. امروزه در بازار شاهد تنوع بسیار بالا از محصولات و ابزارآلات از آلومینیوم هستیم که برای موارد مختلف کاربردهای متنوع دارند. محصولات بسیار متنوعی بر همین پایه در ساخت و سازها تولید و به کار برده می شود. در سال های اخیر آلومینیوم از محبوب ترین نوع فلز در بازار می باشد. قالب سازان بهفرد به عنوان یکی از بهترین تولید کننده پروفیل آلمینیوم و قالب اکستروژن در تهران می باشد.

 

پروفیل آلومینیوم

در دنیای متنوع و گسترده ساخت و ساز پروفیل از متنوع ترین و پر کاربردترین نوع فلز می باشد که برای ساخت و ساز انواع درب ها، پنجره های فلزی و کف های ریلی بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود.

آلومینیوم فلزی به رنگ نقره ای یکی از سبک ترین نوع آلومینیوم می باشد که امکان شکل پذیری آن بسیار راحت است. برای تولید و ساخت پروفیل آلومینیوم از نوعی مواد اولیه به اسم بیلت آلومینیومی استفاده می شود که باید در معرض حرارت بسیار مناسب قرار گرفته شود و سپس تحت فشاری با میزان بالا واقع شود. در آخر در قالب های مخصوص قرار گرفته می شود و در میان قالب های مخصوص و مناسب به حرکت در آید. با این حرکت ها ماده اولیه شکل آن تغییر می شود و به اشکال و طرح های دلخواه تبدیل می شود. فلز آلومینیوم با حرارت و فشار مناسب به صورت کامل تغییر شکل می کند و در آخر پروفیل آلومینیوم طراحی و ساخته می شود.

چگونگی برش پروفیل آلومینیوم

برش پروفیل آلومینیوم به چه صورت انجام می گیرد؟ برش پروفیل آلومینیوم با روش های بسیار مختلف و متفاوت صورت می گیرد. برای برش پروفیل آلومینیوم از ابزارآلات مختلف و متفاوتی از جمله: قیچی، قیچی قلع، اره های اتوماتیک، لیزر و سایر انواع ابزارآلات استفاده می شود. برای برش های دقیق و حرفه ای تر می توان داده های مهم و مدنظر را به دستگاه لیزر داد. استفاده از این ابزارآلات برای برش های حرفه ای و قوی پروفیل آلومینیومی امروزه بسیار رایج شده است.

ویژگی های پروفیل آلومینیوم

ویژگی های پروفیل آلومینیوم چیست؟ پروفیل آلومینیوم از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد. متمایز ترین ویژگی ها و مشخصات پروفیل آلومینیوم شکل پذیر بودن آن می باشد. پروفیل آلومینیوم به علت خاصیت انعطاف پذیری بهترین جایگزین آهن به حساب می آید. وزن سبک و ابعاد مناسب پروفیل آلومینیوم از خاص ترین ویژگی های این عنصر فلزی است.

ویژگی های مهم دیگر پروفیل آلومینیوم

  •  تبادل دما و حرارت از دیگر ویژگی های بی نظیر پروفیل آلومینیوم است.
  •  در بهینه سازی مصرف انرژی پروفیل آلومینیوم فوق العاده اثربخش می باشد. پنجره های آلومینیومی نسبت به پنجره های آهنی از هدر شدن انرژی پیشگیری می کنند.
  •  محصولات پروفیل آلومینیومی از جمله: درب و پنجره آلومینیومی از زیبایی بسیار خاصی برخوردار می باشد، این فلز با رنگ سفید و روشن حس زیبایی و تمیزی به ساکنان ساختمان ها می دهد.
  •  این محصولات مقاومت و میزان استحکام بسیار بالایی دارا می باشند.
  •  قابلیت نصب بسیار راحت و آسان و سریع
  •  پروفیل آلومینیومی وزن بسیار سبکی دارد و قابلیت بازیافت دارد.

کاربردهای پروفیل آلومینیوم

کاربرد های مصرفی پروفیل آلومینیوم و موارد استفاده از پروفیل آلومینیومی روزانه در حال افزایش می باشند.

کاربردهای مصرفی پروفیل آلومینیوم

 استفاده از آلومینیوم در صنایع مختلف که شامل موارد زیر است.

  • صنعت قوطی سازی و بسته بندی
  •  صنایع برق سازی
  • صنعت ماشین سازی
  • صنعت تجهیزات لوازم یدکی و برقی
  • ساخت لوازم و کالاهای ماندگار و با میزان دوام بسیار بالا
  • صنعت متالوژی
  • صنعت و یا صنایع زیورآلات سازی یا جواهر سازی
  • آلومینیوم در تولید باتری
  • صنعت پزشکی
  • صنعت داروسازی

کاربردهای پروفیل آلومینیوم

 

مراکز توزیع و فروش پروفیل آلومینیوم در تهران

امروزه با افزایش تنوع در ساخت محصولات و کالاهای مختلف و متنوع از پروفیل آلومینیوم تعداد مراکز تولید و فروش پروفیل آلومینیوم در تهران و در سراسر کشور روزانه رو به افزایش می باشند.

مرکز فروش پرفیل آلومینیوم در تهران بهترین و با کیفیت ترین نوع آلومینیوم تولید ملی و ایرانی جنس اصل و با کیفیت عالی و درجه ساخت بالا را به بازار ملی و بین المللی تزریق می کنند. بزرگ ترین مرکز فروش پروفیل آلومینیوم در تهران امروزه اقدام به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می کنند و محصولات را به سراسر کشور ارسال می کنند.

قیمت فروش پروفیل آلومینیوم در تهران

پروفیل آلومینیوم دارای تنوع بسیار بالا می باشد و این تنوع طرحی و مدلی در پروفیل آلومینیوم سبب ایجاد تفاوت در قیمت فروش پروفیل آلومینیوم در تهران می شود. مرکز بزرگ فروش پروفیل آلومینیوم در تهران به صورت مستقیم و با سود بسیار کم و با قیمت های مناسب و به صرفه محصولات را توزیع و عرضه می کند. وجود مراکز فروش پروفیل آلومینیوم در تهران و نمایندگی های فروش پروفیل آلومینیوم در تهران باعث می شود که مشتری بتواند پروفیل آلومینیوم ماندگار و با کیفیت عالی را با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت ها تهیه و خریداری شوند.

جمع بندی

از خاص ترین و متمایز ترین ویژگی های آلومینیوم که سبب افزایش تقاضا برای آن شده است، وزن سبک آن می باشد. این نوع فلز دچار آسیب های خوردگی نمی شود و در برابر زنگ زدگی فوق العاده مقاوم است. پروفیل اکستروژن آلومینیوم از دسته پرکاربردترین و پراستفاده ترین نوع عنصر در بخش مصارف آلومینیوم شناخته شده است.
برای تهیه و خرید پروفیل آلومینیوم می توان از مراکز عمده فروش پروفیل آلومینیوم در تهران اقدام کرد. این مراکز عمده فروش پروفیل آلومینیوم در تهران و مرکز کشور بهترین برندهای آلومینیوم را در اختیار کاربران قرار می دهند.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی