مزایا استفاده از پروفیل المینیوم کرتین وال

مزایا استفاده از پروفیل المینیوم کرتین وال

پروفیل المینیومی کرتین وال در واقع یک نمای کلی، یک متریال پوشش دهنده شبیه به شیشه و ورق است. کرتین وال در اصل یک نمای شیشه ای با یک استراکچر تمام آلومینیومی است. در تمام این ساختار و سیستم این شیشه ها وزن اساسی خود را بر روی ساختار یا پروفیل آلومینیومی قرار می دهند.

در واقع وزن اصلی بر روی سازه های اساسی ساختمان ها نمی باشد و هیچ وزن اضافی و سنگینی به سازه های اصلی ساختمان وارد نمی شود. تحمل وزن توسط خود ساختار کرتین وال از متمایز ترین مزایای استفاده از این پروفیل المینیومی به حساب می آید.

پروفیل المینیوم کرتین وال چیست؟

پروفیل المینیوم کرتین وال چه نوع محصولی است و چه کاربردی دارد؟ برای پوشش دهی بیرونی ساختمان ها از کرتین وال بسیار استفاده می شود. وظیفه اصلی و اساسی کرتین وال جدا سازی فضای درونی ساختمان از فضای بیرونی ساختمان و سازه می باشد.

دیوار پرده ای یا دیوار شیشه ای یکی از معانی اصلی کرتین وال به حساب می آید.  از لحاظ ظاهری و فرم دیداری شیشه ها کرتین وال به دو گروه کلی تقسیم بندی می شود.

انواع نمای کرتین وال در دو گروه شامل: فیس کپ و فریم لس می باشد. در دو گروه متفاوت کرتین وال فیس کپ و کرتین وال فریم لس نحوه ثابت شدن شیشه بر روی لامل ها بسیار مختلف می باشد.

تفاوت اصلی کرتین وال با فریم لس

تفاوت اصلی کرتین وال با فریم لس در چیست؟ نمای کرتین وال با فریم لس متفاوت می باشد و تفاوت اصلی این دو را در ادامه به صورت مختصر شرح خواهیم داد.

  •  در انواع نماهای شیشه ای ساختمان ها قابلیت نصب بازشوها در دو جهت نمای شیشه ای یا در داخل بازشو
  •  در اجری نمای فریم لس هزینه های نصب و اجرا پایین تر می باشند.
  •  با تغییر رنگ و نوع پوشش قابلیت دید متفاوت خطوط افقی و خطوط عمودی بین شیشه ها متفاوت خواهد بود.

کرتین وال موجود در کشور عزیزمان ایران در واقع دو نوع است. نوع اول کرتین وال تولید ملی و ایرانی است و نوع دیگر آن کرتین وال ترکیه ای می باشد. کرتین وال ترکیه ای از قیمت و ارزش بالاتری برخوردار است . کرتین وال برند رایکو که از جزو یکی از برترین برندهای کرتین وال که ساخت کشور آلمان است و در داخل کشور عزیزمان ایران این برند نیز نمایندگی دارد.

مزایای استفاده از پروفیل المینیومی کرتین وال
مزایای استفاده از پروفیل المینیومی کرتین وال

مزایای استفاده از پروفیل المینیومی کرتین وال بسیار زیاد و متعدد می باشند که اصلی ترین و متمایز ترین نوع مزیت استفاده از پروفیل المینیومی این است که وزن اصلی خودش را خودشان تحمل می کنند و هیچ گونه باری سنگین و اضافه ای را به ساختمان اصلی وارد نمی کنند.

از دیگر مزایای بی نظیر این پروفیل المینیومی می توان قابلیت استفاده از درپوش های متنوع و متعدد نام برد. عدم داشتن محدودیت رنگ از دیگر ویژگی های متمایز این پروفیل المینیومی با کیفیت به حساب می آید. استفاده از پروفیل المینیومی کرتین وال در واقع ایجاد یک عایق دما می باشد. از پروفیل آلومینیومی کرتین وال می توان از سایز ها و مقاطع مختلف پروفیل المینیومی استفاده کرد.

انواع پروفیل المینیومی

انواع پروفیل المینیومی را در اینجا بررسی می کنیم و به طور کامل شرح می دهیم. پروفیل آلومینیومی دارای چندین نوع می باشد که در این قسمت معروف ترین و متمایزترین نوع پروفیل المینیومی را ذکر خواهیم کرد.
انواع پروفیل المینیومی شامل موارد زیر هستند:

  •  پروفیل المینیومی با ابعاد ۴۰ در ۱۰۰ و با میزان ضخامت ۲
  •  پروفیل المینیومی با ابعاد و سایزهای ۱۰۰ در ۱۰۰ و با میزان ضخامت ۲
  •  پروفیل المینیومی با ابعاد و سایز های ۱۲۰ در ۱۲۰ و میزان ضخامت ۲

تمام این انواع پروفیل المینیومی از برند متفرقه هستند و دارای ویژگی ها و خصوصیات متمایزی می باشند.

مرکز تولید و صادرات پروفیل المینیومی

در این قسمت می خواهیم به بررسی مرکز تولید و صادرات پروفیل المینیومی بپردازیم. از مهم ترین انواع پروفیل های المینیومی، پروفیل کرتین وال می باشد که در لیست صادرات کشور عزیزمان ایران یافته می شود و از پر طرفدارترین نوع پروفیل آلمینیومی به حساب می آید. انواع پروفیل المینیومی در حالت های نرمال و ترمال برک و پنجره دو جداره برای نمای ساختمان تولید شده اند که توجه تعداد بسیاری از مشتریان و متقاضیان در داخل کشور و در کشور های همسایه را به خود جلب کرده است. پروفیل المینیومی به علت کیفیت بسیار بالایی که دارد و مزایای مصرفی بی شمار آن امروزه به تعداد بسیاری از کشورهای همسایه صادر می شود.

خرید و فروش پروفیل المینیومی

پروفیل کرتین وال در کارخانه های ملی و ایرانی تولید و ساخته می شود. شرکت های متعددی در زمینه خرید و فروش واسطه ای پروفیل المینیومی کرتین وال می باشند.

این شرکت های واسطه ای پروفیل المینیومی کرتین وال را از کارخانه های تولید خریداری می کنند و با قیمت های مناسبی در اختیار مشتری ها و متقاضیان قرار می دهد. مرکز خرید و فروش پروفیل المینیومی امروزه کار فروش خود را از طریق اینترنت و سایت فروشگاهی معتبر انجام می دهد.

تمام انواع پروفیل المینیومی کرتین وال این فروشگاه های اینترنتی و آنلاین معتبر با کیفیت های عالی و بی نظیر با سود بسیار مناسب و قیمت های منصفانه ای هستند. امروزه نمایندگان فروش این نوع پروفیل المینیومی به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها با مناسب ترین قیمت ها، پروفیل المینیومی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

جمع بندی

پروفیل کرتین وال به منظور پوشش دهی تولید شده است و در ایجاد فضا و یک سد ما بین فضا های داخلی و برونی ساختمان ها و بناها به کار برده می شود. پروفیل المینیومی کرتین وال دارای تنوع کیفیتی، ابعادی و سایزی بسیار زیادی می باشد و هر نوع آن مخصوص یک کاربرد می باشد.

متناسب با نیازها و کاربردهای مصرفی متعدد، پروفیل المینیومی را با سایزها و رنگ بندی های مختلفی طراحی و تولید کرده اند. ارزش اقتصادی و بهای کلی پروفیل المینیومی کرتین وال فوق العاده مناسب و اقتصادی می باشد.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی