نکات خرید عمده پروفیل آلومینیوم

نکات خرید عمده پروفیل آلومینیوم

اگر قصد خرید عمده پروفیل آلومینیوم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارید، این مطلب را از دست ندهید. امروزه در صنایع مختلف از فلزات برای تزئین و یا استحکام و… سایر ویژگی هایی که دارد استفاده می کنند. یکی از مهم ترین این فلزات که بسیار کاربردی می باشد آلومینیوم است که انواع مختلفی دارد و یکی از آن ها پروفیل آلومینیوم می باشد. یکی از دلایلی که این فلز محبوب شده است و از آن استفاده های زیادی می شود وزن سبک آن و در مقابل مقاومت بالای آن است.

همان طور که گفته شد به دلیل وزن سبکی که دارد در صنایع هوا و فضا نیز از این فلز استفاده می شود. به خاطر این که این محصول کاربرد مهم و حساسی دارد پس انتخاب آن و استفاده از کاربرد های آن نیاز به آگاهی از آلومینیوم می باشد. علاوه بر تمام ویژگی های گفته شده این فلز قابلیت جوش پذیری و همچنین شکل پذیری است.

اما یکی از عوامل مهمی که باعث شده تا خرید پروفیل آلومینیوم به صورت خرده و یا حتی عمده زیاد شود قیمت آن است. قیمت در واقع یکی از ارکان مهم برای مشتری است. زیرا بر اساس آن تصمیم گیری می کند که چه کالایی برایش مناسب تر می باشد. برای اینکه در مورد خرید عمده پروفیل آلومینیوم بیشتر بدانید در ادامه با بهفرد همراه باشید.

 

خرید عمده پروفیل آلومینیوم

قبل از خرید هر محصولی بهتر است ابتدا اطلاعات نسبی از آن داشته باشیم. یکی از مهم ترین عوامل در تهیه پروفیل آلومینیوم قیمت آن می باشد. قیمت عامل مهمی برای خرید هر محصولی می باشد. خرید عمده پروفیل آلومینیوم به شما تولید کنندگان صنایع مخلتف این فرصت را می دهد که به دور از محدودیت های بازار، محصول مورد نیازتان را با مشخصاتی که مد نظر شماست، سفارش دهید.

و اما به بررسی پروفیل آلومینیوم می رسیم. پروفیل آلومینیوم فلزی است که از نظر کیفی با فولاد قابل مقایسه نمی باشد. اما مقاومت آن بسیار بالا است. همچنین ویژگی هایی که این فلز دارد باعث شده تا استفاده های زیادی از آن شود برای مثال جوش پذیری، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر خوردگی و.. از ویژگی های مهم پروفیل های آلومینیوم است.

خرید عمده پروفیل آلومینیوم

عوامل موثر در کیفیت پروفیل آلومینیوم

بهتر است بدانید عوامل مختلفی همچون کیفیت، نوع ساخت، و وزن محصولی که تهیه می کنید در قیمت آن تاثیر گذار است. پروفیل های آلومینیوم نسبت به فولاد هم قیمت مناسب تری دارند و هم مقاومت بیشتر دارند. یکی از کار هایی که در آن پروفیل آلومینیوم بسیار مهم می باشد ساختمان سازی است.

در واقع در قسمت های درب و پنجره، دور قاب های آن ها، قسمت کانال کولر ها و.‌‌.. از جاهایی هستند که در آن پروفیل آلومینیوم استفاده می شود. یکی از دلایلی دیگری که در خرید پروفیل آلومینیوم رغبت ایجاد می کند این است که در برابر گرما نیز مقاوم است و همچنین قابلیت کششی که دارد باعث می شود تا به راحتی به اشکال مختلف در بیاید. البته پروفیل آلومینیوم در صنعت درب و پنجره تحت عنوان دکورال چوب استفاده می گردد. به دلیل مقاوم بودن در مقابل انواع اقلیم ها این تجهیزات در دهه اخیر به شدت پر فروش هستند.

همچنین فلز آلومینیوم در برابر نشت مایعات و گاز ها مقاوم می باشد. پروفیل های آلومینیوم ماندگاری بالایی دارند و به راحتی خراب نمی شوند و یا زنگ نمی زنند.

 

مزایای استفاده از پروفیل آلومینیوم

در واقع ویژگی ها و مزایایی که پروفیل آلومینیوم دارد باعث شده تا از این فلز استقبال زیادی شود و در صنایع و قسمت های مختلف از آن استفاده گردد. از ویژگی های مهم آن هنگام نصب آن می باشد زیرا به راحتی قابل نصب است و زمان کم تری برای نصب خواهد برد. سبک بودن پروفیل آلومینیوم و در مقابل مقاومت بالا از مهم ترین ویژگی های پروفیل آلومینیوم می باشد. نظافت نیز یکی از مسائل مهم می باشد که بایستی همه افراد آن را رعایت کنند. پروفیل آلومینیوم نیز به راحتی قابل تمیز شدن است، و همچنین پروفیل آلومینیوم رنگ بسیار زیبا و درخشانی دارد. برای خرید عمده ی پروفیل آلومینیوم و سفارش انواع قالب اکستروژنهمین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

صنایع وابسته به پروفیل آلومینیوم

از پروفیل های آلومینیوم در صنایع مهم مانند هوا فضا نیز استفاده می شود. صنعت هوا و فضا بسیار مهم و کار آمد می‌ باشد به همین دلیل از متریالی استفاده می کنند که بسیار با کیفیت باشد و به راحتی آسیب نبیند. یکی از مهم ترین قسمت ها در خانه و به طور کل در بسیاری از نقاط دیگر سیستم برق کشی آن می باشد. پروفیل آلومینیوم آلومینیوم در قسمت سازه های الکترونیکی نیز کاربرد بسیار زیادی دارد زیرا رسانای برق می باشد. علاوه بر آن پروفیل های آلومینیوم در قسمت های بیرونی و داخلی ساختمان نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. البته مزایای مهمی که در ایمنی بسیار مهم می باشد عایق حرارتی است که در پروفیل آلومینیوم این ویژگی وجود دارد.

خرید عمده پروفیل آلومینیوم

 قیمت پروفیل آلومینیوم

معمولا قیمت پروفیل های آلومینیوم از 90000 هزار تومان می باشد تا 100000، همچنین در قیمت ها نیز ارزش افزوده نیز محاسبه می شود. همچنین برای دریافت دقیق قیمت روز می توانید با مشاوران فروش در این زمینه سوال های خود را بپرسید. برای اینکه در مورد قیمت انواع پروفیل آلومینیوم اطلاع داشته باشیم و محصول خود را سفارش بدهیم می توانید به سایت بهفرد مراجعه نمایید.

جالب است بدانید که پروفیل های آلومینیوم نیز انواع مختلفی دارند یکی از انواع آن، پروفیل آلومینیوم آنو دایز است این نوع از پروفیل سطح آنودایز شده ای دارد و دارای رنگ ارگانیکی می باشد. مورد بعدی پروفیل آلومینیوم الکتروفورتیک است، سطح این پروفیل آلومینیوم رنگ آنودایز و الکتروفورتیک ساخته شده است. پروفیل های آلومینیوم با پوشش پودری، این پروفیل ها با سطح پودر پلیمر آلی ترموست پوشیده می شود. آلومینیوم اسپری شده با رنگ فلورکربن، این نوع پروفیل آلومینیوم نیز با رنگ پلی وینیلیدین فلوراید پوشانده می شود. همان طور که مشاهده می کنید پروفیل های آلومینیوم انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها بر اساس کاربردی که دارند در قسمت های مختلف استفاده می شوند.

کلام آخر:

امروزه پروفیل آلومینیوم یکی از پر مصرف ترین محصولات می باشد که در قسمت های مختلف مثل ساختمان سازی، هوا و فضا، پنجره و درب و… کاربرد دارد. از طرفی یکی از دلایلی که از این فلز بسیار زیاد استقبال می شود قیمت مناسب آن است. در مقایسه پروفیل آلومینیوم با فلز های فولادی شاید تفاوت داشته باشند. اما از نظر استحکام و محکم بودن در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشد.

با توجه به این که این محصول با کاربرد های مهم بسیار محبوب می باشد پس بهتر است توجه داشته‌ باشیم که محصول را از جای مطمئن تهیه کنیم. برای اینکه در مورد انواع پروفیل آلومینیوم و پروفیل آلومینیوم اختصاصی بیشتر بدانیم و محصولات خود را بتوانیم به راحتی سفارش دهیم می توانید به سایت بهفرد مراجعه نمایید.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی