پروفیل آلومینیوم اختصاصی

پروفیل آلومینیوم اختصاصی

پروفیل آلومینیوم اختصاصی با استفاده از فرایند اکستروژن آلومینیوم ساخته شده و ابعاد، آلیاژ، نوع پروفیل و حجم آن متناسب با نیاز مشتری تولید می شود. پروفیل های اختصاصی علاوه بر مزایایی مانند دقت بالا و تولید با مقطع دلخواه شما، در بسیاری از موارد صرفه اقتصادی بالایی نیز دارند. پروفیل آلومینیوم اختصاصی یک بار طراحی شده و قالب آب ساخته می شود و در سفارش های بعدی تنها هزینه تولید پروفیل آلومینیوم از شما دریافت می شود طی 7 الی 10 روز کاری برای شما در سراسر کشور ارسال می شود.

فرایند ساخت پروفیل آلومینوم سفارشی

برای ساخت پپروفیل آلومینیوم اختصاصی پس از نیاز سنجی، ابتدا نقشه اولیه یا اتود طرح پروفیل ارسال می شود. سپس سطح مقطع پروفیل مورد نظر طراحی شده و به کارفرما ارسال می شود. در مرحله بعد قالب اکستروژن آن ساخته می شود که برای سفارش های بعدی این پروفیل اختصاصی، این قالب نزد مجموعه ما میماند و دیگر نیازی به طراحی و ساخت آن نیست. در مرحله بعد تولید پروفیل آلومینیوم سفارشی مورد نظر شما انجام می شود. پروفیل های آلومینیوم ساخته شده در شرکت قالب سازان بهفرد به روش اکستروژن مستقیم انجام می شود که تاثیر زیادی در بهبود کیفیت پروفیل ها دارد. پس از آن وارد مرحله براش، پولیش، برش کاری، رنگ زدن و… می شود.

 

سفارش پروفیل آلومینیوم اختصاصی

مراحل و نحوه سفارش پروفیل آلومینیوم اختصاصی

  1. ارسال فایل اتوکد
  2. ارسال نمونه پروفیل
  3. ارسال عکس از سطح مقطع پروفیل
  4. ارسال تصویر دستی یا فایل پی دی اف از سطح مقطع
  5. تبدیل ایده فکری به نقشه بر حسب نیاز مشتری

قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی

هزینه تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی شامل دو بخش هزینه تولید قالب پروفیل آلومینیوم و تولید پروفیل آلومینیوم می باشد. تولید قالب یک بار انجام می شود و هزینه آن هم یک بار دریافت می شود و شما هر بار فقط کافی است که هزینه تولید خود پروفیل را پرداخت کنید.

انواع پروفیل آلومینیوم اختصاصی

هزینه تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی

هزینه تولید پروفیل آلومینوم اختصاصی به حجم سفارش شما قیمت روز آلومینیوم جهانی، قیمت بیلت در بازار بورس داخلی، آلیاژ مورد نیاز شما و هزینه آنودایز پروفیل آلومینیوم بستگی دارد. هزینه آنودایز پروفیل آلومینیوم نیز به کد آنودایز، حجم سفارش، طول و گرم بر متر پروفیل مورد نیاز شما بستگی دارد.

همچنین هزینه حمل و نقل برای سفارش های با حجم بالا و سفارش هایی که درب کارخانه تحویل گرفته می شوند لحاظ نمی شود.

مدت زمان ساخت پروفیل آلومینیوم اختصاصی

در صورتی که قبلا نزد ما قالب پروفیل را ساخته باشید یا از قبل آن را داشته باشید، زمان ساخت پروفیل آلومینیوم شما 7 الی 10 روز کاری میباشد.

در صورتی که قصد طراحی قالب را نیز داشته باشید، 20 تا 40 روز ساخت قالب پروفیل شما زمان می برد.

سفارش پروفیل آلومینیوم اختصاصی
جهت مشاوره، اطلاع از قیمت ها و سفارش پروفیل مورد نیاز خود با مشاوران ما در تماس باشید.

مزایای پروفیل آلومینیوم اختصاصی

یکی از موضوعات مهم در محصولات فلزی انتقال حرارت و دما است. محصولات پروفیل آلومینیوم سرما و گرما را به راحتی هدایت می کنند و اگر محصولات برفی مانند چراغ خطی در داخل آن قرار بگیرد نمی سوزد و یا باعث خراب شدن آن ها نمی شود. در واقع وجود این ویژگی ها باعث شده تا از این محصول در کاربرد استفاده های بسیار زیادی شود. انعطاف پذیری پروفیل آلومینیوم از لحاظ مختلف باعث شده تا طراح بتواند در مصارف گوناگون منزل و یا محیط کاری از آن بهینه سازی کند.

موضوع بعدی که بسیار مهم می باشد رسانای الکتریکی است. بهتر است بدانید که آلومینیوم بار الکتریکی را به دست نمی آورد بلکه در ولتاژ های بالا آلمینیوم های اختصاصی کاربرد دارند، که باعث جریان میدان مغناطیسی می شود و اینگونه جریان پیدا می کند. از لحاظ ایمنی نیز بسیار قابل اعتماد می باشد. زیرا در قسمت های صنعتی که محصولات صنعتی گران قیمت وجود دارد و یا در منازل می توان از این محصول استفاده نمود. علاوه بر این آلمینیوم نمی سوزد و جالب است بدانید حتی در دمای خیلی بالا نیز از خود مواد سمی خطرناک تولید نمی کند.

شبیه سازی فرایند تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی

 

خرید پروفیل آلومینیوم اختصاصی

هنگام سفارش و خرید پروفیل آلومینیوم اختصاصی ابتدا به سابقه شرکت مورد نظر و نمونه کار های تولیدی این مجموعه باید دقت کنید. همچنین قیمت گذاری اصولی و وقت شناسی نیز از موارد بسیار مهمی است که یک شرکت تولید پروفیل آلومینیوم باید دارا باشد. شرکت قالب سازان بهفرد علاوه بر داشتن ویژگی های ذکر شده، با داشتن سال ها سابقه در صنعت آلومینیوم و در اختیار داشتن متخصصین حرفه ای می تواند بهترین گزینه برای تولید پروفیل مورد نظر شما باشد.

انواع پروفیل آلومینیوم اختصاصی

طراحی قالب پروفیل آلومینیوم اختصاصی

توجه داشته باشید که ممکن است تمام محصولات پروفیل آلومینیوم برای قسمتی که مد نظر داریم کاربرد نداشته باشند، در این مواقع می توانید پروفیل آلومینیوم متناسب با نیاز خود سفارش دهید تا آن را طراحی کنند و به تولید برسانند. یعنی به عبارتی به آنچه که نیاز دارید دست پیدا کنید. بهتر است بدانید ممکن است فرایند طراحی تا تولید محصول طراحی شده کمی طولانی باشد. زیرا طراحی آن متناسب با نیاز ممکن است کمی زمان بر باشد. ولی ارزش این را دارد که از هزینه های اضافی و اتلاف وقت جلوگیری می کند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی نیز می توان به راحتی انواع قالب ها را در زمان کم تر تولید نمود. فناوری سه بعدی طراحی مقاطع پروفیل آلومینیوم وجود دارند که مراحل طراحی را به سرعت بیشتری انجام می دهند. اگر می خواهید پروفیل آلومینیوم اختصاصی متناسب با نیاز و کاربردی که در نظر دارید سفارش دهید می توانید با اطمینان به سایت بهفرد مراجعه کنید و پس از مشاهده نمونه کار ها جهت مشاوره و خریدی مطمئن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ویژگی های پروفیل آلومینیوم اختصاصی

پروفیل های آلومینیوم اختصاصی دارای ویژگی ها و مزایای متعددی هستند که آن ها را برای استفاده در انواع پروژه ها و صنایع مناسب می کند. این ویژگی ها عبارتند از:

وزن کم

آلومینیوم نسبت به فلزات دیگری مانند فولاد، مس و برنج وزن بسیار کمتری دارد. این ویژگی باعث کاهش هزینه های فرآیند اکستروژن آلومینیوم می شود و همچنین سهولت حمل و نقل، نصب و بهره برداری را افزایش می دهد. وزن کم آلومینیوم نه تنها فرآیند تولید را اقتصادی تر می کند، بلکه به کاهش هزینه های لجستیک و نصب نیز کمک می کند.

مقاومت بالا

یکی از ویژگی های بارز پروفیل های آلومینیوم اختصاصی، قابلیت تغییر مقاومت قطعات در فرآیند پرس اکستروژن است. در این فرآیند، آلومینیوم بر اثر سرما مقاوم تر می شود و به همین دلیل می توان از آن در بخش های مختلف صنعتی که نیاز به مواد مقاوم دارند، استفاده کرد. این ویژگی باعث افزایش طول عمر و دوام محصولات نهایی می شود.

رسانایی حرارتی

آلومینیوم یکی از بهترین رساناهای حرارتی و سرمایشی است. این ویژگی پروفیل های آلومینیوم اختصاصی را به گزینه ای عالی برای استفاده در مبدل های حرارتی و سرمایشی تبدیل می کند. با استفاده از تکنولوژی ترمال بریک، می توان پروفیل های آلومینیومی را به عایق های حرارتی و سرمایشی تبدیل کرد، که در بهبود بهره وری انرژی و کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش ساختمان ها بسیار مؤثر است.

غیر قابل اشتعال

آلومینیوم در برابر آتش مقاوم است و حتی در دماهای بسیار بالا هیچ گونه گاز سمی تولید نمی کند. این ویژگی آلومینیوم را به فلزی ایمن و بی ضرر تبدیل می کند که می توان از آن در محیط های مختلف بدون نگرانی از خطرات آتش سوزی استفاده کرد.

مقرون به صرفه بودن

فرآیند اکستروژن آلومینیوم می تواند یک روش تولید اقتصادی باشد، به ویژه در تولیدات با حجم بالا. هزینه پایین مواد اولیه و کارایی بالای فرآیند تولید، این مزیت را برای صنایع مختلف جذاب می کند.

قابل بازیافت بودن

آلومینیوم به طور کامل قابل بازیافت است و این ویژگی آن را به انتخابی سازگار با محیط زیست تبدیل می کند. استفاده از آلومینیوم بازیافتی می تواند به کاهش مصرف منابع طبیعی و انرژی کمک کند، و در عین حال باعث کاهش ضایعات و حفظ محیط زیست شود.
به طور کلی، پروفیل های آلومینیوم اختصاصی با ترکیبی از وزن سبک، مقاومت بالا، رسانایی حرارتی، عدم اشتعال، مقرون به صرفه بودن و قابلیت بازیافت، انتخابی ایده آل برای کاربردهای متنوع صنعتی و ساختمانی هستند. این مزایا به افزایش کارایی، ایمنی و پایداری محصولات نهایی کمک می کنند.

نمونه محصولات پروفیل آلومینیوم اختصاصی

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی