آشنایی با پروفیل آلومینیوم u

آشنایی با پروفیل آلومینیوم u
پروفیل آلومینیوم u یکی از انواع پروفیل آلومینیوممی باشد. محصولات پروفیل آلومینیوم بسیار زیاد هستند و به روش های مختلف تولید می شوند. از طرفی پروفیل آلومینیوم در قسمت های مختلفی نیز استفاده می شود که خرید و محبوبیت این محصول را بالا برده است. در ادامه در مورد این که چرا آن را پروفیل آلومینیوم u می‌نامند و چگونه تولید می شوند بیشتر صحبت می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل آلومینیوم u در ادامه با بهفرد همراه باشید.

معرفی پروفیل آلومینیوم u

اگر بخواهیم شکل ظاهری پروفیل آلومینیوم u را توصیف کنید به صورت یک سطح افقی صاف به همراه دو قاعده و یا سطح رو به روی یک دیگر می باشد. که دو بال بر روی به روی یکدیگر قرار دارند و دقیقا شکل u حرف انگلیسی می شوند. جنسی که برای ساخت این نوع پروفیل آلومینیوم در نظر گرفته می شود از فولاد کربنی است. پروفیل آلومینیوم جزو پروفیل های باز به حساب می آیند و در صنایع مختلفی نیز کاربرد بسیار زیادی دارند.
در واقع یکی از کاربرد های اصلی پروفیل آلومینیوم u ایجاد قاب و پایه های پروفیل آلومینیوم کاربرد بسیار زیادی دارد. در واقع این پروفیل ها در ساخت و ساز های فلزی بیشتر کاربرد دارند. به دلیل ویژگی هایی که دارد وزن بسیار بالایی را متحمل می شود و در قسمت های مختلف مانند آشیانه ها و انبار ها استفاده می شود. در واقع علاوه بر تحمل وزن بالا ویژگی های دیگری مانند راحتی در حمل و نقل و مونتاژ و صرفه جویی در هزینه ها نیز می باشد. اما یکی از مواردی که باید به آن توجه شود روش ساخت پروفیل آلومینیوم می باشد که به مدل های مختلفی ساخته می شود. در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه ساخت این تجهیزات خواهید خواند. شما می توانید انواع قالب اکستروژن و پروفیل آلومینیوم مورد نظرتان را با هر ابعاد و ویژگی متناسب با نیازتان به تیم قوی ما سفارش دهید. 
ویژگی پروفیل آلومینیوم u

ساخت و ویژگی های پروفیل آلومینیوم u

در واقع پروفیل های آلومینیوم به روش های مختلفی تولید شده اند. اما پروفیل آلومینیوم u به سه روش پرسی، فابریک و مرکب تولید می شوند. در روش اول یعنی روش پرسی با استفاده از نورد سرد تولید می شود. روش دوم، فابریک به روش نورد گرم می باشد. روش مرکب نیز ناودانی ها از ترکیب دو روش سرد و گرم انجام می شوند. ناودانی ها نیز چند نوع دارند که ویژگی های آن ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه بیشتر آن ها را برسی می کنیم. ناودانی های ساده به صورت ساده ساخته می شوند و در جهت مصرف ساختمانی نیز استفاده می شود.
همچنین به صورت سرد و گرم با ورق گالوانیزه ساخته می شود. لازم است بدانید که گالوانیزه یکی از روش ها برای ایجاد روکش بر روی فلزات می باشد تا آن ها را در برابر خوردگی و آسیب مقاوم کند و از خراب شدن آن ها در واقع جلوگیری می کند. این ناودانی ها به اندازه های مختلفی مانند 8 و 10 و 12 و … تولید می شوند. اندازه و ارتفاع این ناودانی از ۳۰ الی ۴۰۰ میلی متر متفاوت می باشد و بیشتر برای ساخت انواع پل های باربر مورد استفاده قرار می گیرد. مورد بعدی که باید مورد برسی قرار گیرد ناودانی مشبک می باشد.

تنوع ابعاد پروفیل U

در واقع ناودانی های مشبک به دو روش سرد و گرم نیز تولید می شوند. پروفیل های آلومینیوم مشبک در قیمت های مختلفی به کار گرفته می شود. برای مثال برای قفسه‌های فولادی مستحکم، سازه‌های سبک فولادی، و یا نصب سنگ استفاده می‌شود. بر اساس کاربرد پروفیل های آلومینیوم مشبک به دو دسته پروفیل u و c تقسیم بندی می شوند. در نتیجه دو نوع استاندارد ابعادی برای پروفیل آلومینیوم مشبک وجود دارد. پس در نتیجه پروفیل آلومینیوم u بیشتر در سازه هایی استفاده می شود که وزن بالایی دارند. در واقع این نوع ناودانی ها که تحمل وزن بالایی نیز دارند از آلیاژ های آلومینیوم ساخته می شوند.قیمت پروفیل آلومینیوم u

قیمت پروفیل آلومینیوم U

در واقع عوامل بسیار مختلفی می توانند بر روی قیمت یک محصول تاثیر گذار باشند. و یکی از مهم ترین فاکتور ها برای مشتری قیمت ها می باشد. در واقع مشتری با بودجه ای که در نظر گرفته است نسبت به خرید محصول اقدام می نمایند. پروفیل های آلومینیوم u نیز انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها نیز ویژگی های مختلف و جداگانه ای دارند. اما برای اینکه از محصول و جنس محصول مطمئن باشید بهتر است از جای مطمئن خرید کنید.
یکی از شرکت های مهم شرکت بهفرد می باشد که محصولات را با کیفیت بالا و ایمن با روش های مختلف تولید می کند. علاوه بر آن برای صرفه جویی در وقت و انرژی می توانید از سایت بهفرد محصولات خود را خریداری کنید. از طرفی شرکت بهفرد پروفیل های آلومینیوم را با ویژگی اکستروژن تولید می کنند که همان طور که گفته شد اکستروژن مانند لایه ای محافظ بر روی پروفیل آلومینیوم عمل می کند که از آن در برابر سایش و خوردگی جلوگیری می کند‌.
پروفیل آلومینیوم  یکی از محصولات متنوع پروفیل آلومینیوم می باشد که در صنایع مختلف و همچنین ساختمان سازی نیز کاربرد دارند. پروفیل آلومینیوم  یکی از چندین محصولات متنوع می باشد که به روش های مختلفی نیز تولید می شوند. این تجهیزات ویژگی های بسیار زیادی دارند که به آن ها اشاره نموده ایم یکی از مهم ترین آن ها وزن سبک و مقاومت بالای پروفیل آلومینیوم می باشد. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد انواع پروفیل آلومینیوم و نوع و جنس آن ها  و همچنین پروفیل آلومینیوم اختصاصی اطلاعات کسب کنید می توانید به سایت بهفرد مراجعه نمایید.
قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی