پروفیل آلومینیوم قوطی

پروفیل آلومینیوم قوطی

پروفیل قوطی آلومینیوم از جمله محصولاتی است که امروزه به سبب کیفیت و کارایی و دوام بسیار مطلوب در بسیاری از صنایع بکار می رود. این محصول با اینکه از وزن بسیار استانداردی برخوردار است دارای مقاومت بالایی می باشد و این سبب شده است که در انواع صنایعی ساخت و ساز بکار رود. در استفاده از پروفیل آلومینیوم قوطی معمولا سه پارامتر دیگر علاوه بر وزن حائز اهمیت است و آن طول و عرض و ضخامت آن می باشد.

پروفیل آلومینیوم قوطی چگونه ساخته می شود؟

یکی از سوالات بسیار رایج درباره نحوه تولید پروفیل آلومینیوم قوطی است و معمولا برای تولید پروفیل قوطی آلومینیوم در ابتدا ماده اولیه یا همان بیلت آلومینیوم را تحت حرارت مشخصی قرار می دهند و بسته به مقاومت این پروفیل حرارت آن متغیر می باشد.

بعد از حرارت نوبت به عبور آن از قالب های اکستروژن می رسد و بطور خلاصه تحت فشار مشخصی از میان قالب‌های اکستروژن که بر اساس نقشه های مختلف قوطی ها ساخته شده اند عبور می دهند . در نهایت پس از گذشت این مراحل پروفیل های قوطی آلومینیومی در ابعاد مشخص شده ای تولید می شوند. توجه داشته باشید که انجام این مراحل به معنای پایان کار نیست چراکه معمولا پس از قالب، نوبت به مرحله ایجینگ یا سخت کاری می شود و پس از آن انجام رنگ پودری الکترواستاتیک، آندایزینگ (آبکاری) و دکورال و خدمات جانبی مانند برشکاری و ماشینکاری در نهایت به بازار عرضه می شود.

پروفیل آلومینیوم قوطی چگونه ساخته می شود؟

انجام برش کاری پروفیل آلومینیوم قوطی تحت چه پارامتر هایی است؟

برش کاری پروفیل آلومینیوم قوطی تحت اندازه های استاندارد روز دنیا انجام می شود و طول و عرض و ضخامت آن با توجه به استفاده هایی که دارد تعیین می شود. البته امروزه علاوه بر این موارد ابعاد و برش کاری پروفیل آلومینیوم قوطی توسط مشتریان بصورت سفارشی برای انجام پروژه های خاص نیز تعیین می شود و این اندازه ها معمولا بر حسب نیروی وارده در نظر گرفته می شود.

انواع رایج پروفیل آلومینیوم قوطی

همانطور که گفته شد امروزه اغلب پروفیل آلومینیوم قوطی بر حسب اندازه های استاندارد و از پیش تعیین شده تولید می شود و ازجمله این موارد می توان به :

  •  قوطی آلومینیوم 10*20 میلیمتر با ضخامت 1.7
  •  قوطی آلومینیوم 20*20 میلیمتر با ضخامت 0.9
  •  قوطی آلومینیوم 20*20 میلیمتر با ضخامت 1.8
  •  قوطی آلومینیوم 10*10 میلیمتر با ضخامت 1.5
  •  قوطی آلومینیوم 10*10 میلیمتر با ضخامت 1.8
  •  قوطی آلومینیوم 17*17 میلیمتر با ضخامت 1.6

مزایای پروفیل آلومینیوم قوطی

پروفیل آلومینیوم قوطی دارای مزیت های بسیار فراوانی است و امروزه کمتر صنعتی پیدا می کنید که از این محصولات در آن بکار نرفته باشد و در ادامه قصد داریم شما را با مزیت های آن آشنا کنیم.

سبکی و وزن مطلوب پروفیل آلومینیوم قوطی

این پروفیل درواقع نسب به اندازه ای که دارد از وزن بسیار مطلوبی برخوردار است و این سبب شده در اغلب پروژه هی ساختمانی بکار رود. این پروفیل آلومینیوم می‌تواند با ترکیب با فلزهای دیگر حتی در شرایط نامساعد نیز مقاومت بالایی داشته باشد.

تولید و شکل پذیری در انواع مقطع ها

پروفیل آلومینیوم قوطی قبل از تولید دارای شکل پذیری بسیاری خوبی است و می توان آن را به هر مقطع و اندازه مشخصی در آورد. این سبب شده که امروزه مشتریان قبل از تولید، اندازه های و مشخص های دیگر مورد نظر خود را به کارخانه های تولیدی ارائه کنند و در اخر پروفیل آلومینیوم قوطی سفارشی خود را تحویل بگیرند.

توجه داشته باشید که پروفیل‌های آلومینیومی قوطی را در هر سطح مقطع دلخواه تولید کرد و این می تواند طبق نظر مشتری متغیر باشد چراکه این محصول اکسترود پذیر بوده و کافی است برای هر سایز قالب مناسب طراحی کرد.

مقاومت در برابر خوردگی و زیبایی

از دیگر مزیت های بسیار چشمیگیر پروفیل آلومینیوم قوطی مقاوت بسیار بالا آن در برابر عوامل محیطی نظیز خوردگی و رطوبت می باشد و این سبب می شود که این محصول شکل و زیبایی خود را حفظ نماید. درواقع بطور کلی این پروفیل سه ویژگی زیبایی، کارایی و استحکام را با خود دارد و این سبب کاربرد بسیار زیاد آن شده است. نکته مهم دیگر اینکه این پروفیل رنگ پذیری بسیار خوبی دارد و می توان از هر رنگی برای پوشش آن استفاده کرد.

قیمت پروفیل آلومینیوم قوطی به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت پروفیل آلومینیوم قوطی به چه مواردی بستگی دارد؟

عوامل بسیاری در قیمت پروفیل آلومینیوم قوطی موثر است و بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  قیمت مواد اولیه پروفیل آلومینیوم قوطی
  •  روش تولید و عرضه پروفیل آلومینیوم قوطی
  •  هزینه قالب‌سازی
  •  ویژگی هایی نظیر اندازه های پروفیل آلومینیوم قوطی
  •  نوع پوشش پروفیل آلومینیوم قوطی
  •  ضخامت و طول پروفیل آلومینیوم قوطی

استفاده از پروفیل آلومینیوم قوطی در ساخت و ساز

یکی از مزیت های بسیار چشمگیر پروفیل آلومینیوم قوطی در روند انجام ساخت می باشد. این متریال در برابر تبادل حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. درنتیجه پنجره‌های که از جنس این متریال ساخته می شوند، می توانند گزینه بسیاری خوبی در حفظ انرژی باشد و در مقابل عوامل جوی مقاومت بسیار خوبی داشته باشند.

نکته دیگر اینکه این محصولات غیرقابل اشتعال‌اند و با سهولت می توان آن را در هر صنعت و کسب و کاری استفاده کرد.توجه داشته باشید که سرعت انجام کار در انواع پروژه های ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است و با نصب پروفیل‌های آلومینیومی قوطی در این پروژه ها سرعت انجام کار بسیار بالا می رود.

کاربرد پروفیل آلومینیوم قوطی چگونه است؟

پروفیل آلومینیوم قوطی در انواع صنایع بکار می رود و ازجمله از موارد مورد نیاز جهت ساخت وسایل مهندسی و ساخت و ساز هستند. علاوه بر آن در پروژه های لوله‌های آبیاری، نردبان‌ها و داربست‌ها و تجهیزات هوایی نیز از این متریال ها استفاده می شود.

از دیگر صنایع می توان به صنعت ماشین سازی اشاره کرد که امروزه در آن از پروفیل آلومینیوم قوطی استفاده می شود و بطور خلاصه در ساخت و تولید بسیاری از اتومبیل‌ها به‌خصوص انواع برقی آن از آلومینیوم قوطی و دیگر محصولات آلومینیومی بکار برده می‌شود. همچنین راه‌اندازی زیرساخت‌های صنعت حمل‌ونقل بدون کاربرد آلومینیوم غیر ممکن خواهد بود.

گروه بهفرد به عنوان تولید کننده پروفیل الومینیوم اختصاصی و قالب اکستروژن با بهترین کیفیت و کارای در این سال ها شناخته شده است.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی