نکات مهمی در مورد پروفیل آلومینیوم سبک

نکات مهمی در مورد پروفیل آلومینیوم سبک
در دنیای امروز، به حدی کاربرد فلزات زیاد شده است که دیگر کمتر محیطی را بدون تاثیر فلزات و وجود آن ها می توان دید. در نتیجه پروفیل آلومینیوم از محصولات صنعتی بسیار پر کاربرد می باشد که در قسمت های مختلف نیز از آن استفاده می شود. این محصول شامل محصولات فولادی است که در قسمت های مختلف مانند راه سازی، ساختمان سازی و همچنین تولید درب و پنجره کاربرد دارد.
پروفیل های آلومینیوم مانند محصولات دیگر انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها کاربرد متفاوتی نیز دارد. با شناخت آن ها نیز می توانیم از محصول مورد نظر انتظارات خود را برآورده کنیم. در ادامه مطالب می خواهیم در مورد پروفیل‌های آلومینیوم سبک که یکی از انواع پروفیل آلومینیوم می باشد بیشتر اطلاعات کسب کنیم.

شناخت پروفیل آلومینیوم سبک

در ابتدا باید بدانیم که بیشتر تجهیزاتی که ما می شناسیم، نام های مختلفی می توانند داشته باشند. برای مثال نام دیگر پروفیل‌های آلومینیومی سبک، پروفیل مبلی است. در ساخت این پروفیل از دو استاندارد DIN 2394 و EN-219 استفاده می شود.
این پروفیل ها در فرایند نورد سرد تولید می شوند و در بازار عرضه می شوند. سپس در صنایعی مانند کانتینر سازی و دوچرخه سازی و.. استفاده می گردند. علاوه بر این موارد گفته شده پروفیل آلومینیوم سبک ویژگی هایی دارد که باعث شده استفاده از آن بسیار زیاد شود. پس در ادامه با بهفرد همراه باشید تا در مورد این محصول محبوب بیشتر بدانیم.

یکی از محصولاتی که امروز در قسمت های مختلف مانند راه سازی، ساختمان سازی و حتی هوا و فضا کاربرد دارد پروفیل آلومینیوم است. در واقع به خاطر ویژگی های مهمی نظیر مقاومت بالا و سبک بودن وزن آن استفاده های زیادی از این محصول می شود. پروفیل آلومینیوم سبک یکی از انواع پرفروش پروفیل آلومینیوم می باشد که همان طور که اشاره کردیم، به آن پروفیل مبلی نیز می گویند.
در ساخت این محصول از دو استاندارد DIN 2394 و EN 219-2 استفاده می شود. با توجه به اطلاعاتی که از پروفیل آلومینیوم دارید این محصول از طریق نورد های سرد به تولید می رسد. پروفیل آلومینیومی که ورقه هایش در صنایع دوچرخه سازی، کانتینر سازی و.. کاربرد بسیار زیادی دارد.
پروفیل آلومینیوم سبک

ویژگی های پروفیل آلومینیوم سبک

مهم ترین دلیل استفاده زیاد از این محصول به خاطر ویژگی هایی که دارد می باشد که در ادامه با هم برسی خواهیم نمود. از ویژگی های مهم پروفیل آلومینیوم سبک این است که در ابعاد و اندازه های گوناگون با توجه به نیاز مشتری می توان آن را تولید کرد. دومین ویژگی این است که قابلیت شکل پذیری بالایی دارد و می توان آن را به اشکال مختلفی تولید نمود.
مورد بعدی که در واقع پروفیل آلومینیومی سبک را به یکی از پر فروش ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات تبدیل کرده است، قابلیت جذاب آبکاری است.
با قابلیت آبکاری در واقع می توان این محصول را به رنگ های مختلفی تولید نمود. برای مثال شما می توانید رنگ دلخواه خود را با توجه به سبک سازه در خصوص درب و پنجره انتخاب کنید. رنگ های مختلفی مانند سفید، سیلور، طلایی و مشکی از پر فروش ترین این رنگ ها هستند. همچنین شما می توانید انواع دکورال چوب را نیز در ابن محصولات اجرا نمایید.

قابلیت جوشکاری

قابلیت جوشکاری از دیگر ویژگی پروفیل آلومینیومی سبک است. یعنی می توان آن را به راحتی در قسمت های مد نظر نصب نمود. پروفیل آلومینیوم سبک نیز با استفاده از نورد سرد به تولید می رسد که این فرایند باعث تولید مقاطع نیز می شود. همچنین تولید آن انرژی کمتری می برد. از مسائلی که در تولید پروفیل آلومینیوم بسیار مهم می باشد کیفیت محصولات است که در این روش تولید یعنی نورد سرد کیفیت مطلوبی دارد. علاوه بر این باید خاطر نشان کرد که هزینه تولید آن نیز مقرون به صرفه است.
استفاده از کشش سرد در تولید پروفیل آلومینیوم باعث شده است که در صنعت کشاورزی، خودروسازی و حتی اسلحه سازی از این محصول در طرفدار استفاده شود. ویژگی های پروفیل به طور کلی می تواند بر اساس الیاژی که دارد متفاوت باشد. برای مثال بعضی از آن ها مقاومت در می باشند و وزن زیادی را نسبت به سایر پروفیل ها تحمل می کنند و بعضی از آن ها برای پنجره، درب و… طراحی شده اند. حتی بعضی از پروفیل های آلومینیوم خاصیت تزیینی دارند و برای زیبایی محیط داخلی طراحی می شوند. پس قبل از خرید پروفیل آلومینیوم به ویژگی محصول خود دقت داشته باشید.
پروفیل آلومینیوم سبک

قیمت پروفیل آلومینیوم مبلی

به قسمت جذاب هزینه ها رسیدیم. قیمت محصولات یکی از بخش مهم و جذاب برای مشتری ها می باشد تا اندازه بودجه ای که در نظر گرفته اند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. قیمت پروفیل آلومینیوم بر اساس وزن آن ها می باشد یعنی هر مقدار وزن آن ها بیشتر باشد قیمت محصول نیز بالا تر خواهد رفت. برای مثال قیمت یک تن پروفیل آلومینیومی چیزی حدود 3210000 خواهد بود.
قیمت محصولات نیز می تواند با توجه به عوامل دیگری که می توانند بر روی محصول تاثیر بگذارند نیز تغییر می کند. از جمله این عوامل می توان به قیمت دلار اشاره نمود زمانی که قیمت دلار تغییر می کند قیمت محصولات نیز دارای نوسان می شوند و قیمت تغییر می کند.
قیمت پروفیل آلومینیوم سبک در واحد وزن کمی بیشتر از پروفیل آلومینیوم سنگین خواهد بود. دقت داشته باشید که پروفیل آلومینیومی سبک ضخامت و وزن کم تری نسبت به پروفیل آلومینیوم سنگین دارد. علاوه بر قیمت محصولات کیفیت آن ها نیز بسیار مهم می باشد.
کیفیت محصول نیز به نوع تولید، متریالی که برای محصول در نظر گرفته می شود و سایر موارد بستگی دارد. لذا از شرکتی مطمئن نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نمایید. شرکت بهفرد سابقه زیادی در زمینه تولید محصولات پروفیل آلومینیوم دارد و همچنین آن ها با کیفیت بالایی به تولید می رساند که می توانید با خیال راحت از کیفیت محصول مطمئن شوید. همچنین می توانید محصول خود را در هر نقطه از کشور که هستید به صورت آنلاین سفارش دهید.

سخن پایانی درباره پروفیل آلومینیوم سبک

پروفیل آلومینیوم سبک یکی از انواع محصولات پروفیل آلومینیوم می باشد که در قسمت های مختلفی مانند دوچرخه سازی، کانتینر سازی و… کاربرد دارد. از ویژگی های مهم این محصول این است که در ابعاد مختلف قابل سفارش می باشد و مقاومت آن نیز بالا می باشد به همین دلیل به راحتی خراب نمی شود. قیمت پروفیل آلومینیوم سبک نیز تفاوت چندان زیادی با نوع سنگین آن ندارد.
اما کاربرد آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد و هر کدام از آن ها برای قسمتی کاربرد دارد. خاصیت آبکاری دارد و می توان آن را به رنگ های مختلف تبدیل نمود. این محصول نیز به راحتی قابل نصب می باشد. زیرا قابلیت جوش پذیری بالایی دارد. و همچنین انعطاف پذیر است و قابلیت شکل پذیری دارد که این ویژگی در فلزات بسیار مهم است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاع بیشتر در مورد پروفیل آلومینیوم اختصاصی و انواع آن ها به سایت بهفرد مراجعه کنید.
قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی