پروفیل ناودانی آلومینیوم

پروفیل ناودانی آلومینیوم
پروفیل های آلومینیوم از محصولات بسیار کاربردی می باشند که امروزه در مشاغل مختلف نظیر ساختمان سازی، هواپیما سازی و درب و پنجره نیز کاربرد دارد. یکی از دلایلی که استفاده از این محصول بسیار زیاد شده است به دلیل ویژگی های مهم آن ها است. این محصول وزن سبکی دارد و علاوه بر آن مقاومت بسیار بالایی دارد که باعث می شود در بسیاری از محیط های مختلف بتوان از آن استفاده نمود. پروفیل آلومینیوم ناودانی نیز یکی از انواع محصولات آلومینیوم می باشد که ساخت این محصول از آلیاژ سری ۶۰۰۰ ساخته می شود.
پروفیل ناودانی نیز مانند دیگر محصولات به دست آمده از آلومینیوم، وزن سبکی دارد و استحکام و مقاومت آن در برابر خوردگی نیز بالا می باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به قابلیت جوش پذیری آن نیز اشاره نمود. در مشاغل دیگر نیز مانند ساخت سازه های اسکلتی از انواع پروفیل های ناودانی استفاده می شود.
اما نکته مهم این است که پروفیل های آلومینیوم خراب نمی شوند و می‌توان به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. در گذشته استخراج این محصول کمی دشوار بود به همین دلیل قیمت آن نیز نسبتا بالا بود. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی و استخراج سریع آن متوجه این موضوع شدیم که یا عرضه زیاد این محصول قیمت آن نیز کاهش یافته است. در این مقاله قصد داریم اطلاعات مهمی را در خصوص این پروفیل پرکاربرد به شما ارائه دهیم. لذا بهتر است پیش از آن که برای خرید پروفیل آلومینیوم ناودانی اقدام نمایید، این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با پروفیل ناودانی آلومینیوم

همان طور که می دانید یکی از پر کاربرد ترین فلزات در عصر حاضر آلومینیوم می باشد. در واقع این فلز در قسمت های مختلف زندگی و مشاغل مانند ساختمان سازی، دکوراسیون، هواپیما سازی و بسیاری دیگر کاربرد دارد. دلیل استفاده زیاد از آن ها نیز می تواند به خاطر ویژگی های مهمی که دارد باشد. برای مثال بسیار سبک است و وزن سنگینی ندارد. همچنین مقاومت بسیار بالایی دارد که باعث شده این فلز در میان فلزات بسیار خاص شود.
اما هنگام اندازه گیری این محصول چیزی که مورد توجه قرار می گیرد، ابعاد آن که به سه فاکتور کف و بال و ضخامت آن می باشد مورد برسی قرار می گیرد. یکی از نکات مهم در مورد پروفیل ناودانی که اهمیت بسیار زیادی نیز دارد این است که در نصب این محصول بایستی بسیار دقت شود. زیرا اگر پس از مدتی برای آن مشکلی به وجود بیاید یا نقصی داشته باشد نمی توان آن را به راحتی تعمیر نمود و دسترسی به آن آسان نخواهد بود. پروفیل های آلومینیوم ناودانی نیز مانند بسیاری از انواع دیگر محصولات همپون انواع پرس اکستروژن تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام از آن ها نیز ویژگی های خاص خود را دارد.

پروفیل ناودانی آلومینیومنحوه ساخت پروفیل ناودانی آلومینیوم

روش ساخت این محصول به صورت روش اکسترود شده می باشد که از مواد اولیه سری ۶۰۰۰ برای ساخت و تولید این محصول استفاده می شود. از جمله ویژگی های پروفیل آلومینیومی می توان به قابلیت شکل پذیری بالا آن اشاره نمود. دقت کنید که این ویژگی در میان فلزات بسیار مهم می باشد. قابلیت جوش کاری و نصب آسان، وزن آن سبک است و قابلیت جابه جایی آن آسان می شود، قابلیت خم شدن دارد. به راحتی می توان بر روی آن حفر یا سوراخ ایجاد نمود، و ویژگی آخر که در تمام پروفیل های آلومینیوم وجود دارد مقاومت در برابر خوردگی می باشد.

مزایای پروفیل ناودانی آلومینیوم

اجرا و نصب پروفیل ناودانی آلومینیوم بر روی ساختمان مزایا و ویژگی هایی دارد که در ادامه آن ها نیز بررسی خواهیم نمود. ظاهر این محصول بسیار ساده می باشد و نصب آن برای ساختمان های تجاری و مسکونی نیز مناسب می باشد. داشتن یک نمای زیبا و منسجم در فروش منزل و یا محیط کاری بسیار کمک می کند.
زیرا اولین چیزی که یک مشتری هنگام خرید مشاهده می نماید ظاهر ساختمان می باشد و بی شک قرار است به صورت روزانه بر اثر رفت و آمد آن را تماشا نماید. پس انتخاب متریال مناسب نیز می تواند در نهایت بر روی ظاهر ساختمان مورد نظر نیز تاثیر گذار باشد.
مورد بعدی این است که قرار نیست متریال ساختمان را بعد از مدتی تعمیر کنیم و یا آن را تعویض کنیم. زیرا بخشی از آن ها غیر قابل تعمیر و یا تعویض است. پس بنابراین نمی توان آن ها را تغییر داد. تنها را این است که از نو ساختمان را بازسازی کنید.
برای ساختمان خرید پروفیل ناودانی آلومینیوم گزینه بسیار مناسبی است. زیرا به راحتی خراب نمی شود و مدت زمان نسبتا طولانی بدون این که نگران خراب شدن آن باشید می توانید از آن استفاده نمایید. اما حتما دقت داشته باشید که محصول خود را از حتی مطمئن خریداری کنید. شرکت بهفرد از تولید کننده های پروفیل آلومینیوم اختصاصی می باشد که می توانید با خیال راحت از طریق سایت نسبت به سفارش محصول اقدام نمایید.
پروفیل ناودانی آلومینیوم

کاربرد پروفیل های ناودانی

همان طور که گفته شد ویژگی های پروفیل ناودانی آلومینیوم نشان دهنده این است که كاربرد است محصول بسیار زیاد می باشد. پروفیل ناودانی آلومینیوم در صنایع مختلفی از جمله خودرو سازی (ساخت شاسی تریلرها و کشنده ها)، صنعت ساختمانی و عمران (سیمانکاری نمای ساختمانی با عنوان پروفیل های ناودانی و سیمانکاری). علاوه بر این از این مصول برای ساخت و تولید یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان که هم در داخل و هم در نما تاثیر می گذارد (درب و پنجره)، ساخت و تولید یراق و دستگیره ها، ساخت انواع اسکلت سازه ها و در قسمت های دیگری کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل های آلومینیوم ناودانی یکی از انواع پروفیل آلومینیوم می باشند که با آلیاژ ۶۰۰۰ نیز ساخته می شوند. یکی از مشاغلی که امروزه بسیار مهم است ساختمان سازی می باشد. پروفیل ناودانی آلومینیوم نیز کاربرد بسیار مهمی در سازه های ساختمانی از جمله سازه های اسکلتی دارد. از جمله ویژگی های مهم این فلز پایداری و مقاومت بسیار بالای آن ها می باشد.عمر بالای این محصول باعث تا مدت زمانی زیادی را بتوانید از آن استفاده کنید و باعث ایجاد خسارت نشود و یا فکر تعویض آن به ذهنتان نیاید. اما به این نکته باید باید توجه داشته باشیم که هنگام نصب این پروفیل ها دقت داشته باشیم که اصولی و به درستی انجام شود. زیرا اگر مشکلی پیش بیاید تعمیر و درست نمودن آن نیز مشکل خواهد بود زیرا دسترسی به آن به خصوص در منازل دشوار خواهد بود.
قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی