خرید انواع پروفیل آلومینیوم شیار دار

خرید انواع پروفیل آلومینیوم شیار دار
 از پروفیل آلومینیوم شیاردار چه می دانید؟ آلمینیوم فلزی است که امروزه کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و از آن استفاده های مختلفی می شود. یکی از پر کاربردترین آن ها که امروزه نام آن زیاد به گوشمان می خورد، پروفیل آلومینیوم می باشد. از طرفی فلز آلومینیوم ممکن است در زندگی روزمره در شرایط مختلف دیده شود. برای مثال در شیار و لبه ی درب و پنجره سازی که به صورت های مختلف تولید می شود.
به طور کلی فلزات از ابزار مهمی هستند که به زندگی بشر بسیار زیاد کمک می کنند. آلمینیوم نیز در بین فلزات، یک محصول کاربردی است که از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. پروفیل آلومینیوم نیز یکی از انواع محصولات متنوع آلمینیوم می باشد که در صنایع مختلف دکوراسیون، ساختمان و… استفاده می شود. معمولا شکل ظاهری پروفیل های آلمینیوم به صورت بلند و تو خالی هستند.
پروفیل ها نیز می توانند با متریال ها ( مواد ) مختلفی تولید شوند و از انواع آن می توان به فلز آلومینیوم و یا آهن اشاره کنیم. اما این دو فلز از اصلی ترین و پر کاربرد ترین های ساخت پروفیل می باشند. اما همان طور که گفته شد تنوع محصولات آلومینیوم بالا می باشد، و یکی از پر کاربرد ترین آن ها پروفیل آلومینیوم شیار دار است.
این محصول یعنی پروفیل آلومینیوم شیار دار توسط اکستروژن تولید و عرضه می شوند. شکل ظاهری این پروفیل ها به گونه ای خاص و مطمئن طراحی شده که کاربردی باشد. همچنین این پروفیل ها کاربرد های دیگری هم دارند که در ادامه بیشتر درباره آن ها توضیح خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل آلومینیوم شیار دار در ادامه با بهفرد همراه باشید.

آشنایی با پروفیل آلومینیوم شیار دار

با توجه به اینکه این محصولات کاربرد بسیاری دارند می خواهیم چند نمونه از کاربرد های پروفیل آلومینیوم  را برسی کنیم. از طریق نام پروفیل آلومینیوم شیار دار متوجه این موضوع می شویم که شکل ظاهری این محصول شیار دار می باشد. با استفاده از این محصول کاربردی می توانیم، پروفیل شیاردار آلومینیوم با سطح مقطع 20*20 میلیمتر برای ساختن بدنه پرینتر سه بعدی را فراهم کنید.
همچنین این محصول کاربرد دیگری در ساخت بدنه دستگاه لیزر و cnc سایز کوچک را نیز دارد. با استفاده از پروفیل های آلمینیوم شیار دار به راحتی می توانید میز ، صندلی ، استراکچر های آلومینیومی، قفسه و ریل و انواع آن ها را بسازید. اما این تنها کاربرد پروفیل آلومینیوم نمی باشد. به طور کل پروفیل های آلمینیوم کاربرد های دیگری نیز در صنایع مختلف مانند یخچال سازی، محصولات خنک کننده هوا، ماشین لباس شویی و…. دارند.
پروفیل آلومینیوم شیار دار


کاربرد پروفیل آلومینیوم شیار دار

بیشترین کاربردی که از پروفیل آلومینیوم شیار دار مشاهده می شود، در قسمت مهندسی و صنعتی است. به همین دلیل این محصول را بیشتر به نام پروفیل آلومینیوم صنعتی نیز می شناسند. اما ساخت پروفیل های آلمینیوم به روش های مختلفی صورت می گیرد. یکی از رایج ترین آن ها پروفیل های مستطیلی و مربعی شکل می باشد. از طرفی به دلیل استفاده کاربردی و راحت از آن ها، این محصول به وزن های مختلف تولید می شود تا هنگام کار بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند. 
اما ضرایب وزنی پروفیل های آلمینیوم شیار دار می تواند متفاوت باشد. به این دلیل که از روش های مختلفی جهت اکستروژن به کار می گیرند. در نتیجه وزنی متفاوت و متنوع به وجود می آید. علاوه بر این، جالب است بدانید در کنار هر محصولی همواره محصولات جانبی دیگری نیز تولید می شوند، پولیش آلومینیوم نیز یکی از تجهیزات جانبی است که در بهفرد می توانید آن را خریداری نمایید.

تولید پروفیل آلومینیوم شیاردار

یکی از موضوعاتی که شاید جالب باشد درباره ی آن بدانید نحوه ساخت پروفیل های آلومینیوم می باشد. در مرحله اول تولید پروفیل های آلمینیوم، بلوک های نیمه خمیری وجود دارند که نام آن ها بیلت می باشد.
این بیلت ها را از قالب های کوچکتر عبور می دهند و در نتیجه این فرایند که با فشار همراه است بلوک ها به شکل دلخواه در می آیند. از فرایند های دیگر ساخت پروفیل آلومینیوم فشرده سازی یا به اصطلاح اکستروژن نام دارد. این مرحله نیز به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم می تواند صورت بگیرد. این روش یکی از بهترین روش های ساخت می باشد. زیرا به دلیل ثابت بودن بیلت نسبت به قالب در نتیجه لغزش و لرزش کم تر خواهد بود و خروجی محصول با کیفیت تر و با تقارن خواهد بود.
اما استفاده از روش غیر مستقیم که به صورت میله و لوله است روش مناسب تری به نظر می رسد. ساخت اکستروژن نیز از دو روش سرد و گرم صورت می گیرد. به همین ترتیب پس از قرار گیری یک بیلت، بیلت های بعدی قرار می گیرند و به صورت طولی پروفیل آلومینیوم تولید می شود‌. بعد از تمامی این مراحل برای به دست آوردن اندازه ای دقیق و مناسب آن را برش می دهند.
فروش پروفیل آلمینیوم شیار دار

فروش پروفیل های آلمینیوم شیار دار

پروفیل های آلمینیوم را می توانید به دو صورت خریداری کنید. یا به صورت حضوری مراجعه فرمایید و ابعاد و اندازه، وزن مورد نظر خود را اعلام کنید تا محصول شما ساخته شود. و یا می توانید با استفاده از موبایل و یا رایانه به صورت مجازی و آنلاین خرید اینترنتی انجام بدهید. نحوه خرید اینترنتی نیز به این صورت است که ابعاد و اندازه مورد نظر خود را در سایت ثبت می کنید و سفارش شما با همان ابعاد و اندازه آماده و تحویل خواهد داده شد.
از طرفی در بهفرد، دستگاه های پروفیل بری وجود دارند که نگرانی مشتری را از بابت اندازه اشتباه بر طرف می کنند و دستگاه به صورت دقیق آن اندازه را برش می دهد‌.

بهفرد مرکز فروش و تولید انواع پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم شیار دار یکی از کاربردی ترین محصولات است که در این ارائه راجب آن اطلاعات کسب کرده ایم‌. پروفیل آلومینیوم شیار دار استفاده های بسیار زیادی دارد و یکی از مهم ترین آن ها استفاده در صنایع مختلف است.
تنوع محصولی این محصول نیز مانند سایر محصولات پروفیل آلومینیوم بالا می باشد و استفاده های مختلفی می تواند داشته باشد. و در ساخت و تولید بدنه دستگاه نیز می تواند کاربردی باشد. برای آشنایی با انواع آلمینیوم ، پروفیل های آلمینیوم اختصاصی و کاربرد آن ها در کار ها و همچنین صنایع مختلف می توانید به سایت بهفرد مراجعه کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید.
قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی