چگونه می توان از پوشش دکورال برای پروفیل آلومینیوم استفاده کرد؟

چگونه می توان از پوشش دکورال برای پروفیل آلومینیوم استفاده کرد؟

در واقع پوشش دکورال آلوومینیوم یک نوع لایه رنگ می باشد که بر روی آلومینیوم می نشیند و باعث استحکام پروفیل آلومینیوم نیز می شود. طبق فرایندی این لایه در داخل کوره ها می پزند و آماده استفاده می شوند.

یکی از ویژگی های این فرایند (دکورال برای پروفیل آلومینیوم) آن است که کیفیت محصول را بالا می برد و علاوه بر آن زیبایی آن را بیشتر می کند. همین موضوع در صنعت دکوراسیون باعث این می شود که زیبا تر به نظر بیاید و اینگونه می توان استفاده های بیشتری از این محصول بنماییم. علاوه بر این ویژگی ها، پوشش دکورال باعث تنوع محصول نیز می شود. وجود طرح های مختلف در واقع انتخاب مشتری را بیشتر می کند. در ادامه از موارد مصرف و کاربرد پوشش دکورال می خوانیم.

 

کاربرد پوشش دکورال در پروفیل آلومینیوم

از این محصول نیز در انواع ساختمان ها مانند رستوران ها و قسمت های مختلف نیز استفاده می شود. همچنین از این محصول ها نیز به عنوان پس زمینه نیز استفاده می شود. یکی دیگر از دلایلی که از این محصول استفاده زیادی می شود این است که زیبایی و مقاومت آن ها بسیار بالا می باشد و به راحتی خراب نمی شوند و در واقع از دید اقتصادی، صرفه جویی هم در وقت هم در هزینه است. اگر از موارد استفاده از این پوشش ها بیشتر می خواهید بدانید، همراه ما باشید.

 

چگونه می توان از پوشش دکورال آلمینیوم استفاده کرد؟

همان طور که گفته شد در واقع دکورال، پودر رنگی است که طی فرایندی بر روی آلومینیوم می نشیند و در واقع باعث استحکام و مقاومت آن می شود. یکی از عناصر دکوراسیون داخلی منازل و یا محیط کار قسمت ورودی آن می باشد. در واقع چهار چوب و حاشیه درب و یا ورودی بسیار مهم می باشد و در زیبا نشان دادن آن بسیار تاثیر گذار است.
یکی از استفاده های مهم این محصول و یا کاربرد آن، در حاشیه و چهار چوب درب ورودی می باشد. در واقع اولین ویژگی این محصول این است که بسیار محکم و مقاوم است و در برابر ضربه به سادگی آسیب نمی بیند. از ویژگی های مهم این محصول علاوه بر زیبایی، قابلیت شستشوی این محصول است. اگر روغن بر روی آن بریزد و یا گرد و غبار بر روی آن بنشیند به راحتی می‌ توانید آن را تمیز کنید.

همچنین در محیط های مختلف و در شرایط جوی مختلف این محصول مقاوم می باشد. برای مثال در برابر رطوبت به دلایل مقاومت بالا که توسط پوششی مقاوم شده است آسیب نمی بیند و می توانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. این محصول را برای درب ورودی می توانید با توجه به تم شرکت ست کنید. زیرا رنگ های مختلفی دارد که یکی از ویژگی های این محصول می باشد. از طرفی از دلایل مهمی که از این محصول استفاده زیادی می شود طرح آن است.

آشنایی با پوشش دکورال طرح چوب

آشنایی با پوشش دکورال طرح چوب

طرح های مختلفی را در پوشش دکورال آلومینیوم می توان روی این محصول اجرا کرد. اما از پر فروش ترین و پر بازده ترین محصولات می توان به طرح های چوبی اشاره نمود به خصوص در کنار درب های چوبی بسیار زیبا خود را جلوه خواهند داد. در واقع پوشش دکورال که بر روی آلومینیوم قرار می گیرد و اهمیت بالایی دارد، طی فرایندی اتفاق می افتد که بهتر است نکاتی را در آن به درستی رعایت کنیم.

 

مراحل اجرای پوشش دکورال بر روی پروفیل آلومینیوم

اولین مرحله ای که لازم است روند برای نشستن رنگ بر روی آلومینیوم انجام شود شستشوی درست پروفیل های آلومینیوم است. از دلایل مهم این کار هم این است که تا از آلودگی و کثیفی جلوگیری شود تا هنگام فرایند طرح و رنگ دچار اختلال نگردد. تمام این کار ها باعث می شود که در آخر کیفیت بسیار خوبی داشته باشید.
باید در نظر داشته باشید که مراحلی که گفته شد می تواند به صورت ها و روش های مختلفی انجام شود. بعد از مراحل گفته شده پودری بر روی سطح پروفیل آلومینیوم قرار می گیرد. در واقع کار این پودر این است که قدرت جذب جوهر آن را افزایش می دهد. رنگ هایی که برای سطح پروفیل آلومینیوم انتخاب می شود بستگی به پوشش دکورال نیز دارد و باید قبل از فرایند مشخص شود.
بعد از این مراحل پروفیل آلومینیوم هوا گیری می گردد و بعد از خنک شدن، طرح مورد نظر برای مثال طرح چوب بر روی آن قرار می گیرد. این پروفیل ها برای دریافت پوشش دکورال در درجه ۲۰۰ الی ۳۰۰ درجه سانتی گراند داخل کوره ها قرار می گیرد تا طرح مورد نظر به درستی بر روی پروفیل آلومینیوم نقش ببندد.

 

مزایای استفاده از دکورال آلومینیوم

یکی از سوال های مهمی که ممکن است در ذهن ما درباره این محصول شکل بگیرد این است که چرا باید از این محصول استفاده کنیم؟ یکی از مهم ترین دلایل آن مقاومت بالای آن می‌ باشد که در واقع بیشتر در شرایط خاص و سخت نیز می تواند کاربرد مهمی داشته باشد. از طرفی این پروفیل های آلمینیومی به دلیل پوششی که بر روی آنها قرار می گیرد در برابر رطوبت نیز مقاوم می باشند.
برای افرادی که زیبایی و دکوراسیون علاقه دارند و به آن اهمیت می دهند زیبایی پوشش دکورال آلومینیوم می تواند نقطه قوتی برای انتخاب این محصول باشد. همچنین با توجه به مقاومت بالایی که دارد، علاوه بر نکات گفته شده در برابر سایش و خوردگی نیز مقاوم است و به راحتی آسیب نمی بیند. از ویژگی های بسیار مهم این محصول این است که قابل شستشو می باشد یعنی اگر گردو غبار بر روی آن بنشیند و یا کثیف شوند به راحتی می‌ توانید آن را تمیز کنید.‌

جمع بندی

در واقع دکورال آلومینیوم یک نوع از رنگ آمیزی می باشد که توسط رنگ های پودری انجام می شود، این رنگ ها طی فرایندی بر روی پروفیل آلومینیوم می نشینند و در کوره های داغ با مقدار دمای مشخص قرار می گیرند و پخت می شوند. بعد از این فرایند لایه بر روی آلمینیوم باقی می ماند. این لایه باعث زیبایی و استحکام پروفیل نیز می شود که بسیار زیبا است.
شرکت بهفرد با استفاده از نیرو های متخصص دانشگاهی و همچنین تجربه ای که در اختیار دارد، در زمینه طراحی پروفیل آلومینیوم اختصاصی و همچنین ساخت قالب های اکستروژن و تولید پروفیل اکسترود فعالیت می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بهفرد نیز مراجعه فرمایید و یا برای خرید انواع پروفیل الومینیوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی