پروفیل هندریل آلومینیومی و کاربرد آن

پروفیل هندریل آلومینیومی و کاربرد آن

پروفیل هندریل آلومینیومی یکی از محبوب ترین مواد هندریل در بازار امروز است. این محصول توسط مردم به دلیل استحکام، وزن سبک و توانایی آن در مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی شناخته شده است. هندریل ها معمولا در محیط بیرون استفاده می شوند، بنابراین انتخاب پروفیل هندریل آلومینیومی با سطوح رنگی پودری برای پروژه های مسکونی و تجاری شما بهترین گزینه است. این نوع از پروفیل آلومینیوم در هر نوع آب و هوا، دما و آب و هوا عملکرد خوبی دارد.

پروفیل هندریل آلومینیومی چیست؟

پروفیل هندریل آلومینیومی قابل جداسازی می باشد. به راحتی می توانید کل سازه یا فقط برخی از قسمت های پروفیل ها را سوار و جدا کنید. بزرگترین مزیت سیستم های هندریل آلومینیومی نمای آن است. از آنجایی که امروزه زیبایی شناسی یک موضوع بسیار مهم برای ساخت و ساز است، اتصالات هندریل آلومینیومی برای پله ها ارزش زیادی به فضای شما می بخشد.

پروفیل هندریل آلومینیومی چیست؟

از سوی دیگر، آلومینیوم یک ماده عالی برای استفاده به عنوان هندریل است. نگهداری و تمیز کردن آنها بسیار آسان است. همچنین، آنها بسیار بادوام و قوی هستند. بنابراین، پروفیل هندریل آلومینیومی انتخاب بسیار عاقلانه ای برای بسیاری از قسمت های محل سکونت شما است.

عوامل تعیین کننده این نوع از پروفیل کدامند؟

در ادامه برخی از عوامل تعیین کننده ی قیمت برای پروفیل هندریل آلومینیومی را با هم خواهیم دید. این عوامل عبارتند از :

  1. کیفیت محکم
  2. چگالی مواد مورد استفاده
  3. کیفیت مواد و ضخامت پروفیل
  4. کمیت کار

مزایای پروفیل هندریل آلومینیومی

این محصول برای ایجاد ایمنی و نمای زیبا به بخش هایی از ساختمان ها مانند بالکن، پله، تراس، استخر، هندریل ساخته شده است. دارای مزایای بسیاری می باشد. اکنون می خواهیم به طور خلاصه در مورد مزایای پروفیل هندریل آلومینیومی صحبت کنیم.

  • هندریل های آلومینیومی نیازی به نگهداری ندارند. به غیر از تمیز کردن، و به لطف ویژگی های برتر آن مانند سال ها استفاده بدون مشکل، امروزه به عنصر جدایی ناپذیر و ضروری سازه های مدرن و هوشمند تبدیل شده است.
  • با قوی و سبک بودن این محصول می تواند ارزش سازه های شما را افزایش دهد.
  • راه حلی مناسب برای فضای هر ساختمان، سهولت استفاده و کاربردهای متنوع را فراهم می کند. شما می توانید آن را به هر شکلی که می خواهید در فضای خود اعمال کنید.
  • هندریل های آلومینیومی را می توان هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های پروفیل هندریل آلومینیومی قابل بازیافت بودن و سازگار بودن آن با محیط زیست می باشد.
  • نصب هندریل های آلومینیومی نسبت به سایرین راحت تر می باشد.
  • این نوع پروفیل زنگ نمی زند و در برابر خوردگی مقاوم است.
  • پروفیل های هندریل آلومینیومی آسان و سریع ساخته و نصب می شوند و پلاگین ثبت اختراع در اتصال به تصویب رسیده است که کارایی نصب را تا حد زیادی بهبود می بخشد.
  • تنوع و مشخصات زیادی وجود دارد، اشکال متنوعی برای انتخاب شما وجود دارد، هم سبک اروپایی و آمریکایی و هم مد فعلی، زیبایی اصیل و مدرن را نشان می دهد.
  • استفاده از اسپری یا اکسیداسیون ویژه، ضد اشعه ماوراء بنفش، غیر محو، غیر زرد، بدون پوسته، بدون ترک، بدون کف، غیر کرم خورده، و عمر مفید گاردریل آلیاژ آلومینیوم می تواند به بیش از 60 سال برسد.

اکستروژن هندریل

اکستروژن هندریل به عنوان عناصر پشتیبانی برای نرده های راه پله و بالکن طراحی شده است: آنها بیشتر در صنایع ساخت و ساز و مبلمان استفاده می شوند. تمام اکستروژن‌های موجود مجهز به محل قرارگیری برای نگهداری و پنهان کردن پیچ‌های بست هستند و بنابراین نقش عملکردی و زیبایی را برای شما ایفا می‌کنند. اکستروژن هندریل به طور معمول با استفاده از آلیاژ آلومینیوم 6060 ساخته شده است. همچنین اکستروژن هندریل در قالب نواری مناسب به فروش می رسد.

قابلیت های اکستروژن سفارشی

وقتی صحبت از پروژه های معماری خلاقانه می شود، یک اندازه مناسب برای همه گزینه های نرده همیشه کافی نیست. اکستروژن سفارشی و عملیات ثانویه ما به شما این فرصت را می دهد تا اکستروژن های دقیق و مورد نیاز پروژه خود را بدست آورید. اگر شما یک طراحی اکستروژن سفارشی دارید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا با تولید آن در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و در عین حال تمام مشخصات و الزامات کیفی شما را برآورده کنید.

چرا پروفیل ضد زنگ باید ترجیح داده شوند؟

هندریل های ضد زنگ حسی مدرن به هر فضایی می بخشد. به دلیل ماهیت قوی و نگهداری کم آلومینیوم، هندریل گزینه ایده آلی برای هر فضایی است. طرح های هندریل ضد زنگ بسیار متنوع است.

پروفیل هندریل آلومینیومی در بسیاری از فضاها از پله های داخلی و بالکن فضاها گرفته تا پروژه های تجاری قابل استفاده است. پیدا کردن سیستم هندریل مناسب هم برای تعمیر و هم برای سازه مهم است. از آنجایی که سبک و طراحی به مهم ترین اجزای امروزی تبدیل شده است، طراحی هندریل ها به اندازه استحکام آنها اهمیت پیدا کرده است.

چرا پروفیل ضد زنگ باید ترجیح داده شوند؟

بنابراین اگر به دنبال تولید کننده هندریل، تولید کننده پروفیل هندریل آلومینیومی و تولید کننده هندریل آلومینیومی هستید، می توانید با کارشناسان ما در قالب سازان تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پروفیل هندریل آلومینیومی با سطح پوشش پودری

پروفیل های هندریل آلومینیومی با سطح پوشش پودری اهمیت بسیاری دارند. در واقع پوشش پودری می تواند سطح هندریل را از سایش و پارگی محافظت کند و طول عمر آن را افزایش دهد. در عین حال استفاده از هندریل های آلومینیومی در محیط داخلی مانند هندریل راه پله برای داشتن سطح پودری بسیار مهم است. انتخاب های بیشتری روی رنگ ها دارد و ظاهر زیبای آن ها را حفظ می کند.

قیمت خرید پروفیل هندریل آلومینیومی

ما در شرکت قالب سازان بهفرد در صورت نیاز به تکرار، هم امنیت شما را با استفاده از پروفیل های آلومینیومی با طرح های شیک خود تضمین می کنیم. هم با ساخت پروفیل هندریل آلومینیومی ظرافت سازه های شما را کامل می کنیم. می‌خواهیم بدانید که ما دائماً پیشرفت‌های فناوری مربوط به محصولات و حوزه خود را که دائماً تجدید می‌شوند، دنبال می‌کنیم. یادآور می‌شویم که ما در اندازه‌های مختلف محصولات و همچنین نرده‌هایی در سبک‌های مختلف مناسب برای طراحی ساختمان تولید می‌کنیم.

در شرکت قالب سازان بهفرد علاوه بر تولید قالب اکستروژن و پروفیل آلومینیوم اختصاصی شما می توانید قیمت خرید پروفیل هندریل آلومینیومی را دریافت کنید. همچنین می توانید انواع سازه های آلومینیومی را از ما تهیه کنید.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی