خرید انواع پروفیل آلومینیوم نبشی

خرید انواع پروفیل آلومینیوم نبشی
در عصر جدید استفاده از فلزات رایج است و علاوه بر آن شاهد کاربرد زیاد آن در صنایع مختلف شده ایم. با توجه به شواهد فلزات جزئی از محصولات کاربردی و مهم عصر معاصر می باشند. در واقع فلزات یک محصول مدرن به حساب می آیند. همان طور که می دانید فلزات انواع مختلفی دارند یکی از مهم ترین این تجهیزات فلزی پروفیل آلومینیوم نام دارد. نکته ای که بهتر است بدانیم این است که فلز آلومینیوم از آلیاژ های کاربردی است که برای ساخت محصولات فولادی نیز کاربرد دارد.
پروفیل آلومینیوم هم در صنعت ها و هم در ساختمان سازی کاربرد دارد. یکی از بیشترین کاربرد های پروفیل آلومینیوم در درب و پنجره می باشد. و همچنین پروفیل اکستروژن از پر کاربرد ترین فلز های پروفیل آلومینیوم نیز می باشد. اما مبحث مورد نظر ما در مورد یکی از انواع فلز های پروفیل آلومینیوم به نام پروفیل آلومینیوم نبشی است. با توجه از نام محصول، جنس این محصول متشکل از آلمینیوم می باشد. و با توجه به این موضوع خواص و کاربرد آن در بسیاری از موارد با فلزات آلمینیوم برابری می‌ کند. و در واقع کاربرد بیشتر این فلز در صنعت ساخت و ساز، به خصوص ساختمان سازی می باشد. علاوه بر آن فلز آلومینیوم نبشی کاربرد های مختلف دیگری دارند که در ادامه با بهفرد آن ها را برسی خواهیم نمود.

آشنایی با پروفیل آلومینیوم نبشی

پروفیل آلومینیوم نبشی یکی از انواع پروفیل آلومینیوم و بسیار پر کاربرد است. از این محصول بیشتر در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود. علاوه بر آن کاربرد های مهمی در سازه های فلزی و انواع قالب ها دارند. فلز پروفیل آلومینیوم نبشی از نوع فلز باز هستند که به دو نوع منفرد و ترکیبی تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند. استفاده و کاربرد فلز های آلمینیوم نبشی بستگی به نوع ساخت و آلیاژ محصول دارد. همان طور که گفتیم پروفیل آلومینیوم نبشی از قالب های محصولات آلمینیوم هستند که استفاده های متعددی دارند. در واقع کاربرد فلز آلومینیوم نبشی بیشتر در کار هایی دیده می شود که نیاز به قدرت مضاعف دارند و روزانه با آن ها بیشتر در ارتباط هستیم. در ادامه شما را با ویژگی های این تجهیزات شگفت انگیز آشنا خواهیم نمود.
ویژگی پروفیل آلومینیوم نبشی


ویژگی پروفیل آلومینیوم نبشی

پروفیل آلومینیوم نبشی از تجهیزاتی هستند که ویژگی های بسیار زیادی دارند. از مهم ترین ویژگی ها که در تمام محصولات آلمینیوم دیده می شود قابلیت چکش خواری و انعطاف پذیری آن است. نقطه قوت این موضع این است که فلز آلومینیوم سخت و مقاوم می باشد. از سایر ویژگی های فلز آلمینیوم این است که در مقابل آسیب مقاوم هستند و به راحتی تجزیه و یا خراب نمی شوند. بیشترین استفاده ای که از پروفیل آلومینیوم نبشی می شود معمولا در قسمت های مخابرات و پل ها دیده می شود.
اما با توجه به کاربرد و تنوعی که پروفیل آلومینیوم نبشی دارد در صنایع مختلف نیز از این محصول استفاده می شود. پروفیل های آلمینیوم نبشی را نیز می توان به عنوان نگهدارنده ای برای ابزار سنگین که آلمینیوم توان حمل آن ها را دارد نیز استفاده نمود. اما همان طور که که گفتیم کاربرد های آن بسیار متنوع می باشد. شاید به ضخامت این محصول دقت کرده باشید. اما این محصول می تواند علی رغم ضخامت کم وزن بالایی را تحمل کند. از طرفی پروفیل آلومینیوم نبشی می تواند به عنوان محافظ عمل کند. یعنی از خوردگی و اسیب به ابزار و وسایل دیگر جلوگیری کند‌. علاوه بر این می توانید انواع دکورال طرج چوب را بر روی پروفیل آلومینیوم نبشی اجرا نمایید.
ویژگی مهم دیگر که در بسیاری از محصولات با اهمیت است وزن محصول می باشد. وزن پروفیل آلومینیوم نبش دار پایین می باشد در نتیجه حمل و نقل آن آسان تر است. علاوه بر آن نبشی ها انواع مختلفی از مغناطیسی و غیر مغناطیسی دارند و مشتری می تواند بر حسب نیاز خود انتخاب کند. نبشی های آلمینیوم به راحتی قابل جوش هستند و برای اتصال آن مشکلی پیش نخواهد آمد. برای اهمیت به محیط زیست و اهمیت به محصولات نیز، پروفیل آلومینیوم آسیبی به آن ها نمی رساند. زیرا قابل بازیافت می باشد و بعد از خراب شدن و یا آسیب دیدن می توان آن را بازیافت نمود و به چرخه طبیعت بازگرداند.


انواع پروفیل آلومینیوم نبشی

با توجه به تمام محصولات پروفیل آلومینیوم که کاربرد های بسیار مختلفی دارند، پروفیل آلومینیوم نبشی نیز کاربرد های متفاوتی دارد. این تنوع در رنگ تولید، کیفیت، و سایر موارد می باشد. از انواع محصولات نبشی می‌ توان به آنادایز اشاره نمود که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.
در واقع به طور کل در این فرایند لایه اکسیدی به روی پروفیل آلومینیوم می آید و باعث ضخیم شدن آن تا چندین برابر می شود. بنابراین محصولی که چند برابر ضخیم می شود در برابر خوردگی و خراب شدن نیز بسیار مقاوم خواهد شد. در این روش، یعنی آنادایز جریان مستقیم برق از مایع الکترولیت می‌گذرد و لایه‌ی نازکی از اکسید بر روی سطح آلمینیوم می نشیند.
قیمت پروفیل آلومینیوم نبشی

قیمت پروفیل آلومینیوم نبشی

 با توجه به گفته ها متوجه تنوع بالای محصولات پروفیل آلومینیوم شده اید. پروفیل های آلمینیوم از نظر کیفیت، رنگ‌، اندازه و وزن انواع مختلفی دارند که در صنایع مختلف از آن ها نیز استفاده های مختلفی می شود. این محصولات ویژگی های بسیار زیادی دارند که باعث می شود استفاده زیادی از آن ها شود. به این ترتیب قیمت پروفیل آلومینیوم نبشی بسیار متفاوت و متنوعی است که برای خرید و سفارش این محصولات می توانید به سایت بهفرد که در این زمینه تجربه بالایی دارد مراجعه کنید.

 

کلام آخر:

پروفیل آلمینیوم یک فلز محبوب و بسیار کاربردی است که در صنایع مختلف کاربرد های بسیار زیادی دارد. یکی از دلایل بسیار مهمی که این فلز را مهم و محبوب کرده، ویژگی های آن می باشد. پروفیل آلومینیوم نبشی نیز یکی از انواع فلزات آلمینیوم است که بیشتر در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود. با توجه به مطالب مذکور فلز آلومینیوم شامل محصولات مدرن می شود و تنوع محصولات آن بسیار زیاد است و از هر کدام از انواع آن در قسمت های مختلف استفاده می شود. برای خرید و یا سفارش پروفیل آلومینیوم نبشی و انواع آن می توانید به یکی از مطمئن ترین شرکت ها در زمینه تولید و ساخت و ساز محصولات آلمینیوم یعنی سایت بهفرد مراجعه فرمایید.
قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی