آشنایی با آلیاژ آلومینیوم 7175

آشنایی با آلیاژ آلومینیوم 7175

فلز ها انواع مختلفی دارند و یکی از آن ها آلومینیوم است. فلز آلومینیوم ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارد، و به همین علت امروزه استفاده از این فلز بسیار رایج می باشد. از ترکیب چندین فلز با یکدیگر آلیاژ به وجود می آید، فلز آلومینیوم نیز آلیاژ های مختلفی دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با آلیاژ فلز آلومینیوم 7175، و کاربرد های آلیاژ آلومینیوم 7175 آشنا کنیم، بنابراین همراه ما باشید.

 

کاربرد آلیاژ آلومینیوم 7175

همانطور که گفتیم استفاده از آلیاژ آلومینیوم 7175‌، امروزه بسیار رایج می باشد ‌و‌ کاربرد های آلیاژ آلومینیوم 7175 گسترده می باشد. فلز آلومینیوم و آلیاژ های آن مانند آلیاژ آلومینیوم 7175، سبک هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارند. سبک‌ بودن این آلیاژ باعث شده است تا بتوانیم از آن در صنایع مختلفی، مانند صنایع هوا و فضا استفاده کنیم. بنابراین یکی از کاربرد های آلیاژ آلومینیوم 7175، در صنعت هوا و‌ فضا می باشد.
در این صنعت از آلیاژ 7175 برای ساخت قطعات هواپیما، مانند بدنه ی هواپیما استفاده می شود. از دیگر کاربرد های آلیاژ آلومینیوم 7175، می توان به صنایع خودرو سازی، حمل و نقل نیز اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که یکی دیگر از کاربرد های آلیاژ آلومینیوم 7175، در ساخت ظروف مختلف است.
آلیاژ آلومینیوم و همچنین فلز آلومینیوم مقاومت بسیار بالایی در برابر اکسایش و خوردگی دارند. این تجهیزات با اکسیژن واکنش نمی دهند و زنگ نمی زنند. این ویژگی باعث افزایش طول عمر این تجهیزات شده است. این محصول به دلیل زنگ نزدن کاربرد بسیار زیادی در ساخت انواع ظروف پخت و پز مانند قابلمه و … دارد.

 

نقش انواع پروفیل آلومینیوم در ساختمان سازی

ساختمان سازی از گذشته تا به حال، رواج دارد و امروزه با توجه به افزایش جمعیت بسیار گسترش یافته است. یکی از کاربرد های آلیاژ آلومینیوم 7175، در صنعت ساخت و ساز می باشد‌. در این صنعت از فلز و آلیاژی استفاده می شود که در برابر رطوبت و هوای آزاد، مقاومت بالایی داشته باشد و در این این شرایط زنگ نزند. آلیاژ آلومینیوم 7175، تمامی شرایط لازم را برای ساخت و ساز دارد‌، به همین دلیل در این صنعت از آلیاژ آلومینیوم 7175 استفاده می شود.

امروزه استفاده از انواع کنسرو ها بسیار افزایش یافته است، در ساخت ظروف کنسرو و ظروف صنایع غذایی باید از تجهیزاتی استفاده کنیم، که با محصولات غذایی واکنش ندهند. یکی از مهمترین کاربرد های آلیاژ آلومینیوم 7175، استفاده در ظروف صنایع غذایی می باشد. از دیگر کاربرد های آلیاژ آلومینیوم 7175، می توان به ساخت مخزن ها مختلف، پلاک انواع خودرو ها و تابلو های موجود در جاده ها اشاره کرد.

آشنایی با فلز های به‌ کار رفته در ساخت آلیاژ آلومینیوم 7175

آشنایی با فلز های به‌ کار رفته در ساخت آلیاژ آلومینیوم 7175

گفتیم که در ساختار آلیاژ ها از فلز های مختلفی استفاده شده است‌. بخش عمده ی این آلیاژ را آلومینیوم تشکیل می دهد و از فلزاتی مانند: آهن، مس، منگنز، سیلیکون، کروم، منیزیم، روی و…. در ساختار این آلیاژ استفاده شده است‌. جالب است بدانید که فلزات نام برده در ساختار این آلیاژ، باعث افزایش مقاومت و سختی آن می شود و طول عمر فلز افزایش پیدا می کند. همچنین با اضافه کردن این فلز ها به آلومینیوم رسانایی و توانایی ماشین کاری آن افزایش می‌یابد.

چند مورد از مهم ترین ویژگی های ورق آلومینیوم 7175

ورق های آلومینیوم 7175 ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارند، که باعث محبوبیت این این آلیاژ شده است. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با مهمترین ویژگی های این تجهیزات آشنا کنیم، بنابراین همراه ما باشید. همانطور که می دانید فلز و آلیاژ های آلومینیوم به سبک بودن مشهور هستند، این تجهیزات بسیار سبک هستند و وزن آن ها تقریبا یک سوم فولاد است.
سبک بودن و وزن کم یکی از مهمترین ویژگی های این تجهیزات است. آلیاژ 7175 و فلز آلومینیوم بسیار منعطف هستند، این ویژگی باعث می شود تا کاربرد های آن در صنایع مختلف افزایش پیدا کند‌. آلیاژ آلومینیوم 7175 را می توانید به شکل و فرم دلخواه خودتان در آورید و از آن استفاده کنید.
این تجهیزات برای جوشکاری بسیار مناسب هستند، برای جوش دادن قطعات مختلف در صنعت جوشکاری، از آلیاژ آلومینیوم 7175 نیز استفاده می شود. جالب است بدانید ورق های آلیاژ آلومینیوم 7175 در برابر خوردگی، مقاومت بسیار بالایی دارند بنابراین لایه های زیرین آن هنگام برخورد با آب متخلخل نمی شود و آسیب نمی بیند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این تجهیزات، ترکیبات غیر سمی آن می باشد‌. در ساختار آلیاژ آلومینیوم 7175، از هیچ گونه عنصر و ترکیب سمی استفاده نشده است‌. این ویژگی باعث شده تا از این تجهیزات برای ساخت ظروف مختلف، مانند ظرف رب و…. استفاده شود. آلومینیوم 7175 به هیچ عنوان با ترکیبات خوراکی واکنش نمی دهد و نمی توانند آسیبی به بدن انسان وارد کند. یکی دیگر از ویژگی های این تجهیزات رسانای خوب برق و دما است.
با استفاده از آلیاژ آلومینیوم 7175 می توانید جریان برق را هدایت و انتقال دهید، این ویژگی باعث شده تا این محصول کاربرد گسترده ای در در تجهیزات الکترونیکی و صنعت الکترونیک داشته باشد.آلیاژ آلومینیوم 7175 استحکام بسیار بالایی دارد بنابراین در اثر کشیدگی، آسیب نمیبیند.

جمع بندی

در این مقاله شما را با کاربرد آلیاژ آلومینیوم 7175، ویژگی و مزایای آن آشنا کردیم. همانطور که میدانید این تجهیزات کاربرد و ویژگی های بسیار زیادی دارند، به همین دلیل از آنها در صنعت های مختلف استفاده می شود. این تجهیزات توسط شرکت های مختلفی در سراسر جهان، با کیفیت های مختلفی تولید می شود و به مشتریان عرضه می گردد.
جنس این تجهیزات در عملکرد آن ها تاثیر بسیار زیادی دارد، به همین علت پیشنهاد می کنیم هنگام خرید آلیاژ آلومینیوم 7175 از بهترین جنس آن استفاده کنید. البته سفارش ساخت آلیاژ آلومینیوم 7175 و اعتماد به شرکت های فروش پروفیل آلومینیوم چندان آسان نیست و بسیاری از فروشندگان محصولات تقلبی را به مشتریان خود عرضه می کنند. برای خرید بهترین آلیاژ آلومینیوم 7175 پیشنهاد می کنیم به سایت بهفرد مراجعه کنید.‌

شرکت بهفرد بالای سیزده سال سابقه در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم، قالب اکستروژن و پروفیل آلومینیوم اختصاصی  فعالیت دارد. شما می توانید با مراجعه کردن به این سایت انواع سفارشات خود از قبیل انواع پروفیل آلومینیوم، قالب اکستروژن، آلیاژ آلومینیوم 6061 و…..را ثبت نمایید.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی