تولید کننده پروفیل های آلومینیومی

تولید کننده پروفیل های آلومینیومی

تولید کننده پروفیل آلومینیوم این محصول پر مصرف را که در صنایع ساختمان سازی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد در سطح بالایی تولید می کند. پروفیل آلومینیوم از جمله محصولاتی می باشد که به چند دسته تقسیم بندی می شود. پروفیل آلومینیوم مقطعی از نوع آلومینیوم می باشد که دارای ویژگی منحصر به فردی است. در ادامه در مورد ویژگی های پروفیل آلومینیوم برای شما عزیزان مطالبی ارائه می‌ دهیم. این گونه از محصولات جزو پرکاربردترین مقاطع در تولید درب و پنجره به حساب می‌ آیند و کاملاً استاندارد هستند.
تولید کننده پروفیل آلومینیوم آلومینیومی را با توجه به استانداردهای خاص تولید می کند. در واقع آلیاژ های بکار رفته در تولید این مقطع فولادی بسته به نوع آن متغیر است. آلیاژهایی که در تولید پروفیل های آلومینیومی به کار می رود، تاثیرات واضحی بر روی میزان مستحکم بودن پروفیل آلومینیوم و کیفیت و انعطاف پذیری آن دارند. در حقیقت آلومینیوم جز پرکاربرد ترین مقطع در تولید پروفیل است. به همین جهت در تولید پروفیل آلومینیوم به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ویژگی پروفیل آلومینیوم

ویژگی پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم یکی از مقاطع آلومینیومی است که ویژگی های فوق العاده مهمی دارد. همانطور که می‌ دانید آلومینیوم وزن سبکی دارد. علاوه بر این در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد. این گونه از محصولات در برابر عواملی نظیر زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند و از سوی دیگر انعطاف پذیری بالایی دارند. اما یکی از مهمترین ویژگی‌های پروفیل آلومینیوم این است که قابلیت تبادل دمایی دارند و قیمت مناسب تری نسبت به سایر متریال های مشابه دارند.
در حقیقت کیفیت بالا جزو ویژگی‌های منحصر به فرد پروفیل آلومینیوم است. شرکت تولید کننده این محصول در تولید آن از متریال های باکیفیت استفاده می کند. پروفیل آلومینیوم وزن سبک تری نسبت به آهن مس و برنج دارد. وزن این مقطع آلومینیومی تقریباً یک سوم متریال هایی نظیر آهن برنج و مس است. در ساخت و ساز درب و پنجره از متریال‌هایی استفاده می‌ کنند که در کنار مقاومتی که دارد وزن پایینی داشته باشند. استحکام بالا و وزن مناسب یکی از ویژگی‌های پروفیل آلومینیومی است که منجر شده تا در تولید درب و پنجره آلومینیومی مورد استفاده قرار بگیرد.

در مورد پروفیل آلومینیوم چه می دانید

شاید فکر کنید که به علت اینکه الومینیوم وزن سبکی دارد، مقاومت کمتری در برابر عوامل مختلف دارا است. اما کاملا در اشتباه هستید. این گونه از محصولات در کنار وزن سبک، مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین جهت از دوام و ماندگاری بالایی بهره مند هستند و در برابر نوسانات درجه حرارتی بالا مستحکم اند و دچار پیچ و تاب نمی شود. به همین جهت در مناطقی که نور خورشید با درجه حرارت بالا می تابد مورد استفاده قرار می‌ گیرند. علاوه بر این توجه داشته باشید که از آنجایی که آلومینیوم بسیار مستحکم است امکان نصب شیشه های بزرگ با وزن بالا بر روی آن وجود دارد.
در واقع این محصولات وزن سنگین شیشه را تحمل می کنند.‌ تولید کننده پروفیل آلومینیوم سعی دارد با استفاده از بهترین متریال ها محصولی را تولید کند که موجب تحول در عرصه ساخت و ساز در و پنجره آلومینیومی شود. همچنین مقاطع آلومینیومی در برابر حرارت و دمای بالا مقاومت مناسبی دارند و برای محافظت از سطح رویی آن از رنگ پودری استفاده می شود. توجه داشته باشید که انواع پروفیل آلومینیوم در دراز مدت پوسیده نمی شوند و در برابر اشعه‌ خورشید مقاومت بالایی دارند. به همین جهت تغییر رنگ نمی دهند.

کاربرد پروفیل آلومینیوم

تولید کننده پروفیل آلومینیوم این محصولات را به گونه‌ای تولید کرده که کاربرد بسیار زیادی دارند. چرا که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. پروفیل آلومینیوم به علت اینکه دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی است. از سوی دیگر به علت اینکه دارای ظاهری زیبا و جذاب است و قدرت شکل پذیری و انعطاف پذیری بالایی دارد،در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. به عنوان مثال یکی از انواع پروفیل های آلومینیومی که تولید کننده پروفیل آلومینیوم با متریال های درجه یک تولید می کند پروفیل سنگین است.
از این محصول در برج ها و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و همچنین در سیستم های تهویه استفاده می شود. اما یکی از مهم ترین کاربرد های پروفیل آلومینیوم در تولید درب و پنجره آلومینیومی است. از آنجایی که تولید کننده پروفیل آلومینیوم میزان مقاومت آلومینیوم را مد نظر قرار می دهد از این محصولات به علت مقاومت بالایی که دارند برای تولید درب و پنجره استفاده می کنند. چرا که قادر به تحمل شیشه های سنگین را هستند. علاوه بر این از دیگر کاربرد آن می توانیم به استفاده از آلومینیوم در نمای ساختمان و در فریم درب های اتوماتیک اشاره کنیم.

مزایای استفاده از پروفیل آلومینیوم

یکی از مزایای استفاده از پروفیل آلومینیوم این است که از محصولات تحمل فشار بالا را دارند. از سوی دیگر قابلیت بازیافت دارند. به همین جهت موجب استفاده بهینه از ضایعات پروفیل می‌ شوند. اما نکته دیگر این است که تولید کننده پروفیل آلومینیوم انواع پروفیل ها در ضخامت های متفاوت و طرح های بسیار زیبا تولید می‌ کند. اینگونه از محصولات قابلیت بازیافت در طرح ها و ضخامت و ابعاد مختلف را دارند. اینگونه از محصولات وزن سبک تری نسبت به متریال های مشابه دارند. به همین دلیل کار کردن با آنها بسیار راحت است.
اینگونه از محصولات نیاز به نگهداری ندارند. به همین جهت مصرف کنندگان برای نگهداری از آن نباید مبلغی خرج کنند. علاوه بر این، این محصولات در شرایط آب و هوایی مختلف و شرایط سخت مقاومت بسیار بالایی دارند و ضد آب هستند و به مرور زمان کیفیت آن ها کاهش پیدا نمی کند. در حقیقت این گونه از محصولات متناسب با تمام شرایط آب و هوایی هستند. این موضوع باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند انواع پروفیل آلومینیومی را در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهند. زیرا تولید کننده پروفیل آلومینیومی این محصول را با درجه کیفی بالا تولید کرده است.

انواع پروفیل آلومینیوم

یکی از انواع پروفیل آلومینیوم پروفیل شیاردار است. این محصول کاربرد بسیار زیادی دارد. این گونه از محصولات توسط بهترین تولید کننده پروفیل آلومینیوم تولید می شود و تنوع بسیار زیادی دارد. این محصول برای تولید سازه های دستگاه های اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و در تولید آن از استانداردهای خاصی استفاده می شود. به همین علت استحکام بالایی دارد. یکی دیگر از انواع پروفیل آلومینیومی پروفیل وال واشر نام دارد که برای نورپردازی مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول در ابعاد گوناگون تولید شده است و به شکل خطی طراحی شده و به فروش می رود. این گونه از محصولات برای پروژکتور ال ای دی مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت استفاده در محیط های باز و سرپوشیده را دارند. علاوه بر این بر روی بدنه پل ها برای روشنایی بیشتر استفاده می کنند کاربرد دیگر آن ها در ویترین مغازه آکواریوم است. این گونه از محصولات در مراکز تفریحی پارک ها و فروشگاه و پاساژ ها استفاده می شوند.

عوامل موثر در قیمت پروفیل آلومینیوم

قیمت پروفیل آلومینیوم انواع مختلف موثر هستند. در واقع یکی از مهمترین عواملی که بر روی قیمت پروفیل آلومینیوم تا سیم می گذرد درجه کیفی آن است اگر تولید کننده پروفیل آلومینیوم در تولید این محصول از متریال های درجه یک استفاده کند کیفیت و قیمت آن افزایش پیدا می‌ کند. علاوه بر عوامل دیگری که می‌تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت مقاطع آلومینیومی داشته باشد میزان عرضه و تقاضای این محصول است. همانطور که می دانید به هر میزان که تقاضای یک محصول افزایش یابد و میزان عرضه آن کاهش یابد قیمت آن افزایش پیدا می‌کند و از سوی دیگر اگر میزان تقاضا کاهش و میزان عرضه آن افزایش یابد قیمت کاهش می یابد.
میزان هزینه حمل و نقل و درجه کیفی متریالی که در تولید مقاطع آلومینیومی استفاده می شود تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آن دارد. اگر هزینه تولید بالا رود قیمت نهایی آن افزایش پیدا می‌ کند اما عوامل دیگری که می‌ تواند بر روی قیمت پروفیل آلومینیوم تاثیر داشته باشد شامل آب و هوا و اقتصاد جهانی و روند صنعت تقاضای جهانی و میزان رقابت در بازار است. همانطور که می دانید پروفیل الومینیوم در صنایع مختلف کاربرد بسیار زیادی دارد به عنوان مثال در صنایعی نظیر ماشین آلات و خودروسازی هوافضا و ساخت و ساز و ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. پیشرفت تکنولوژی در این صنایع می‌ تواند بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار باشد.

مراحل تولید پروفیل آلومینیوم

تولید کننده پروفیل آلومینیومی در تولید مقاطع آلومینیومی از روش اکستروژن استفاده می کند این روش بسیار مدرن و جدید هست به همین علت موجب افزایش کیفیت پروفیل آلومینیوم می شود. در حقیقت این روش جذب رایج ترین روش تولید پروفیل آلومینیوم است. فرایند تولید آن به این صورت است که بیلت آلومینیوم با فشار بالا از قالب گذشته و شکل مورد نظر را پیدا می‌ کند.
در واقع به علت اینکه در روش اکستروژن فشار خارجی به فلز آلومینیوم وارد می شود، موجب تغییر ساختار بیلت شده و کیفیت آن را افزایش می دهد. در حقیقت روش اکستروژن به دو صورت انجام می پذیرد. در روش اول روش اکستروژن گرم است که برای سهولت در فرایند تولید بیلت آلومینیوم قبل از اینکه وارد قالب شود گرم می شود. یکی از روش هایی که تولید کننده پروفیل آلومینیوم در تولید این مقاطع فولادی استفاده می کند اکستروژن مستقیم است. در واقع تولید آلومینیوم به روش اکستروژن مستقیم کاربرد بیشتری نسبت به روش اکستروژن غیر مستقیم دارد.

قالب سازان بهفرد
جهت مشاوره رایگان، راهنمایی انتخاب و خرید محصول مورد نظر و همچنین اطلاع از قیمت روز محصولات، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 16:00
جمعه
تعطیل
× پشتیبانی